Pahane klient: Taxify juht katkestas keset poeskäiku sõidu ja saatis ebaviisaka sõnumi

 (86)
Taxify
Foto: Rauno Volmar

Taxify klient väljendas pahameelt, et tellitud auto ei olnud nõus teda ära ootama ja lõpetas sõidu omavoliliselt, saates kliendile sõnumi, et too uue takso telliks.

"Tellisin koju Taxify rakendusega auto. Kui see kohale jõudis, ütlesin kohe, et soovin sõita poodi ning et mul läheb seal 15 minutit. Palusin taksojuhil see aeg mind oodata, et siis sama taksoga tagasi sõita. Poes olles ei kuulnud ma, et telefon helises. Olin parasjagu kassas ja pakkisin asju, kui telefonile tuli sõnum: "Tellige teise takso siis juba". Mul ei jäänudki üle muud, kui toimida nii nagu juht ütles. Ma jäin ainult kaks minutit hiljaks, aga tema eelneva ooteaja pidin ikkagi kinni maksma," kurtis Taxify püsiklient, kelle sõnul millegi taolisega ta varem kokku puutunud pole.

Klient märkis veel, et sõidu tasumiseks oli tal valitud mobiilimakse ehk et autojuht sai igal juhul oma raha kätte ning ärasõidu põhjus ei saanud olla juhi hirm, et klient tegi külma arve.

Kommenteerib Taxify Eesti ärijuht Steve Truumets.

Kindlasti ei pea Taxify õigeks, kui juhid katkestavad omavoliliselt sõidu, kui klient soovib kuskilt läbi minna. Loodame oma juhtide viisakusele ning rõhutame seda ka koolitustel, et kliendi soovid on tähtsad.

Võib olla olukordi, kui kliendi ooteaeg on liiga pikk ning juht soovitab, et uut sõidukit on odavam tellida.

Hetkel meenuvad väga üksikud juhtumid, kus juht on keeldunud ootamisest. Sellistel juhtudel võtame juhiga ühendust ning selgitame talle, et antud käitumine on vale.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias