Pereema nörritav saaga Hansapostiga. Neli korda kaupa tellida proovinud naine sai karmi õppetunni

 (79)
Hansaposti pood
Hansaposti poodFoto: Andres Putting

Kliendi kogemus näitab, et kui kaupa tellid, siis ei tasu lootma jääda, et sa selle ka kätte saad. Hansaposti sõnul on tegu mitmete ebameeldivate asjaolude kokkulangemisega.

Hansaposti kliendi Anne (nimi muudetud - toim) kogemused algavad diivanist, mille ta möödunud aastal endale tellis. Tarneks oli märgitud kolm kuud. "Kui kätte jõudis tarnekuupäev küsisin, et kas mu diivan saabub täna. Sain vastuseks, et vabandame, aga seda diivanit ei saa üldse tarnida ja et seda pole olemaski," meenutab Anne.

"Ma olin kolm kuud oodanud ja siis lõpuks ise küsimise peale öeldi, et seda pole," on Anne pettunud.

Mõni nädal hiljem tellis Anne oma lapsele elektriauto. "Tellimus tehtud, mõni nädal hiljem tuleb teade, et vabandame, me ei saa teile autot tarnida, see on laost otsas," kirjeldab ta.

"Mõtlesin, et pagan, rohkem ma selle Hansapostiga tegu ei tee," jätkab Anne. "Aga oli taaskord hea pakkumine laste mänguköögile. Mõtlesin, et saab enne jõule kätte ja lapsele jõuluvana kingikotti."

Mänguköögi tarne oli kaks nädalat. "Jõuab tarnepäev lähemale ja kirjutan, et kas mu kaup jõuab ikka õigeks ajaks. Vastuseks tuli, et nad vabandavad, kaup hilineb ja saabub kolme päeva pärast. Mõtlesin, et okei, aega on. Paari päeva pärast küsisin uuesti ja tuli jälle vabandus, et hilineb neli päeva. Lõpuks tühistasin tellimuse. Kaua võib, laps jääb veel jõulukingist ilma," räägib Anne.

Seotud lood:

Viimane kord tellis Anne jooksuratta. "Kaup väljastuspunktis, aga kuna viibisin Tallinnast ära, siis helistasin ja palusin pakki kauem hoiustada. Teenindaja ütles, et ei ole mingit probleemi ja ikka saab, lubas teha märke ja teavitada kauplust," kirjeldab naine.

"Hiljem läksin sünnipäevakingile järgi Järve kauplusesse... Vastuseks saab, et teie kaupa siin ei ole ja see on lattu tagasi saadetud. Mis ma ütlen oma kahe aastasele sünnipäeva hommikul? Helistan klenditeenindusse, keegi midagi ei tea, süüdistavad poodi. Helistan poodi, nemad süüdistavad klenditeenidust."

Juhtumeid kommenteerib Hobby Hall Group OÜ brändi turundusjuht Mariel Eliste.

Hobby Hall Group OÜ täidab kuus üle kahekümne tuhande tellimuse, enamus nendest jõuavad kliendini tõrgeteta. Meie klienditeenindus vahendab informatsiooni tarnijatelt kaupade olemasolu ja saabumise kohta vastavalt sellele, kuidas see saabub meile. Kahjuks saabub see info meie juurde mõnikord klientide jaoks liiga hilja. Püüame sellest kiiresti teavitada, et klient saaks teha otsuseid ja vaadata alternatiive meie poest või mujalt. Meie logistika- ja ostuosakond töötab igapäevaselt selle nimel, et tarnijate kaubad ja info liiguksid sujuvalt.

Kahjuks täielikult pole võimalik tagada, et kõik laabuks tõrgeteta. Kui enamus tellimusi liigubki tõrgeteta, on siiski juhuseid, kus klienditeenindusel tuleb sekkuda ja pakkuda klientidele alternatiive või neid teavitada hilinemistest või ettenägematutest muutustest tarnetes (kaupa ei saabugi jne).

Antud kliendi puhul on tegemist mitmete ebameeldivate asjaolude kokkulangemisega, mida kahjuks pole võimalik alati ette näha ning ära hoida. Me mõistame kliendi nördimust ja vabandame tema ees, kuigi see ei muuda olematuks ebameeldivaid kogemusi. Oleme välja selgitanud antud juhtumi tekkimise põhjused (kaupluse, väljastuspunkti ja lao vahelise info vahetuse) ja teinud samme olukorra parandamiseks, et edaspidi oleks tagatud informatsiooni vigadeta liikumine.

Saada meile vihje, foto või video!