Viasati mured jätkuvad. Miks puudub mõnel kliendil telepilt juba pea nädal?

 (9)
Telekas
TelekasFoto: Ilmar Saabas

Eile kirjutas Delfi Kasulik sellest, kuidas paljud Viasati kliendid ei näe telekast teatud kanaleid. Viasat ütles, et enamik tõrgetest on lahendatud, kuid kliendid väidavad vastupidist.

Viasati meediasuhete juhi Karin Laurima ütles eile, et seoses TVPlay Home televisiooniteenuse üleviimisega uuele platvormile on tõesti kahjuks esinenud häireid, kuid sõnas samas, et enamik muredest on lahendatud.

Täna aga pöördus Delfi Kasuliku poole järgmine Viasati klient, kelle sõnul kestavad jamad telepildiga endiselt edasi. "TV pilti ei näe siiani," kurdab ta.

Sama näeb ka Viasati Facebooki lehelt, kus mitmed katkendliku või puuduva pildi üle kurdavad. "Meil pole juba 5 päeva mitte ühtegi kanalit," nentis täna üks klient.

Karin Laurima selgitab, et Viasatil on toimumassamaaegselt toimumas erinevaid muudatusi. "Seoses uuele platvormile üleminekuga oli häireid telekanalite edastuses. See on praeguseks lahendatud ja telekanalite signaal töötab korralikult," ütles ta.

"Samal ajal tegeleme aga ka osade klientide vaatajakaartide ja digibokside väljavahetamisega, tarkvarauuendustega, mille lõpp-eesmärgiks on, et klientidel oleks võimekus meie uusi turule tulevaid teenuseid ja tooteid soovi korral kasutama hakata," sõnas Laurima. "Meie siiraks sooviks on uute tehnoloogiate kasutuselevõtuga tõsta kliendikogemuse kvaliteeti, kuid paraku kaasnevad tehniliste ümberlülitustega ja seadmete väljavahetamistega kohatisi rikkeid."

"Vabandame klientide ees, kes ei ole veel saanud klienditeenindusega ühendust – meie klienditeeninduskeskus on hetkel ülekoormatud, kuid saame kinnitada, et töötame ööpäevaringselt selle nimel, et uuendustega kaasnevad rikked oleksid klientidele nii valutud ja lühiajalised kui vähegi võimalik."

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias