Kolm põhjust teha trenni, mis ei ole seotud kaalu langetamisega ja mis toovad muutuse sinu ellu

 (2)
Foto on illustratiivne.
Treening Viimsi Myfitness spordiklubisFoto: Ilmar Saabas

Trenni tegemises ilusa välimuse nimel on olulisem tervislik eluviis ning see, et meie keha oleks heas vormis ja terve, kirjutab Verily Magazine.

Paljud inimesed alustavad või teevad trenni põhjusega kaalust alla võtta ja loodavad, et kaalu langetamisega parandavad nad enda elukvaliteeti märkimisväärselt.

Loomulikult pole kaalu langetamises midagi halba, kuid ainult välimuse eesmärgil trenni teha ja unustada ära tervislik eluviis, ei ole kuigi hea mõte. Sellisel juhul võib tekkida olukord, kui me ei ole oma välimusega kunagi rahul, isegi kui kaotame kaalu.

Teine risk on see, et kui mõningane kaalukaotus on saavutatud, siis muutume laisaks ja läheme tagasi vanade mugavate harjumuste juurde, mis viivad algusesse tagasi.

Terve keha

Paljudel juhtudel trenni minnes võtame seda kui tüütu kohustusena, kuid parem viis oleks suhtuda sellesse, et „mul on võimalus trenni teha" ja seda väärtustada.

Paljudel inimestel ei ole see erinevatel põhjustel võimalik, mistõttu tuleks enda keha tervislikku olukorda väärtustada ja võtta trenni tegemise võimalust kui positiivset asja. Kui sul on võimalik trenni teha, siis tee seda ja tunne sellest igal hetkel rõõmu ning avasta oma keha uusi piire.

Mõtle perele

Me tahame kindlasti olla ka järgmistel pühadel või tähtpäevadel enda lähedaste ja perega. See on üks põhjus trenni teha, sest treenitud ja toonuses inimesed on harvemini haiged, põevad külmetushaigusi vähem ja nende immuunsüsteem on paljudele katsumustele vastupidavam.

Seotud lood:

Kui mure on see, et trennile kuluv aeg jätab vähem võimalusi perega aja veetmiseks, võib pereliikmed enda trennirütmi kaasata. Näiteks on hea mõte kaasaga koos trenni minna või ilusa ilmaga sõpradega loodusesse matkama minna.

Trenn muudab mõtlemist

Võib naljakas tunduda, kui inimesed ütlevad, et trenni tegemine muudab elu paremaks. Trenni tegemisest küll ei suurene rahanumber meie pangakontol, kuid see aitab unustada näiteks paljud töömõtted ja mured.

Trenni tegemine toob kaasa positiivseid muutusi ajus. Sellega uuenevad meie ajurakud, mille tulemusel paraneb mälu ja õpioskused. Lisaks on sellest abi masenduse ja depressiooni vastu.

Saada meile vihje, foto või video!