Kuidas tagada, et e-poest tellitud kingid jõuaks jõulueelses pakiummikus kindlasti enne pühi õigeks ajaks kohale jõuaks?

 (2)
Kuidas tagada, et e-poest tellitud kingid jõuaks jõulueelses pakiummikus kindlasti enne pühi õigeks ajaks kohale jõuaks?
Tellitud pakid enne jõule.Pressimaterjalid

E-kaubanduse kasv tähendab, et üha rohkem Eesti inimeste kingikottidesse jõudvatest esemetest pärinevad just e-poodidest. Kuidas aga tagada, et neti teel tellitud toode jõuaks ka õigeks ajaks kohale?

„Kellele meeldiks olukord, kus leiad mõnest e-poest veel viimasel hetkel ideaalse kingi ja tarneaeg on ka nagu sobiv, aga lõpuks selgub, et see ideaalne kink jõuab sinuni alles peale jõule? See pole just meeldiv olukord, aga tegelikult on mõningad asjad, mida saab ka ise ära teha, et tagada paki õigeks ajaks kohale jõudmine,“ märkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

„Esimene lihtne soovitus on eelistada Eesti enda e-poode. Kui leiate endale sobiva toote ka kuskilt kaugemalt, siis tasub otsida, kas sama või sarnane toode pole ka siin lähemal juba olemas. Eestist tellides on kiire tarne garanteeritud ja tunduvalt väiksem on oht, et teie tellimus jääb kuhugi tohutu välismaise e-kaubamaja süsteemidesse ringlema,“ selgitas Kivimurd, lisades, et pealegi on ikka parem toetada kodumaiseid ettevõtteid.

„Kullerfirma poolt vaadates on tegelikult nii, et kui meie e-poest paki juba kätte saame, siis ka suurte koormuste ajal on tarneaeg kaugematelt riikidest ikkagi suhteliselt sama. Kaubik sõidab ikka sama kiiresti. Kui just ekstreemsed ilmaolud ei sekku. Tarneaja erinevused tulevad pigem sellest, kui kiiresti suudab e-pood tellimuse teele panna ning enne tellimuse esitamist võiks ka ise veenduda, milline on e-poe lubadus tarneaja osas. Tasub lugeda ka klientide jäetud hinnanguid ja kommentaare selle kohta.“

Seotud lood:

Kiirema tarne tagamiseks on teine soovitus valida saadetise kättesaamiseks koht või viis, mis ei ole juba pakkidega üleliia koormatud. „Seepärast paluvadki kullerfirmad pühade eel alati, et inimesed kiiresti pakiautomaatidesse oma pakkidele järgi tuleks, et saaks kiiremini järgmise kliendi pakile ruumi teha,“ märkis Kivimurd. „Meil on seni õnnestunud pakiummikuid vältida ja kuna ka see aasta oleme lisanud hulgaliselt uusi pakiautomaate, laiendanud olemasolevaid ja juba tihendanud ka kullerite graafikuid, siis oleme kindal, et selles osas mingeid probleeme ei teki.“

Nagu iga tellimuse ja saadetise tegemise puhul tasub kindlasti kontrollida, et sisestatud telefoninumber ja kontaktid saaks kirja korrektselt ning ka postiindeks on kullerite jaoks olulise tähtsusega. „Vahel on nii, et mõni välismaine e-pood ei edasta andmekaitse seaduste tõttu transpordi pakkujale tellija telefoninumbrit. Näiteks Saksamaa e-poed. Sellisel juhul on hea nipp kirjutada telefoninumber oma nime taha või lisakommentaaridesse,“ märkis Kivimurd.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias