Lugeja kirjutas toimetusele: "Käisime täna mehe ja lapsega Prismas ning hakkasin uurima tšeki all osas olevat teksti boonuste kohta. Tavapäraselt käin poes mina ja seega maksan ka mina. Seekord tegustses kassas mees.. Kontol on kasutamata boonust päris palju ja imestasin, et tšekil seda kirjas pole. Esialgu mõtlesin, et ehk on asi selles, et mina olen peamine kasutaja ja mehel pole õigust seda kasutada," kirjutab lugeja.
"Logisin sisse Prisma kontole. Ostude ajaloo all mehe tehtud ostu ei olnud. Ka kogutud summa on ainult minu enda kohta. Täpsemalt pereliikmete kohta lugedes selgub tõsiasi: "Prisma KONTO omanik saab oma kontoga liita kuni kaks vähemalt 16-aastast pereliiget, kes aitavad tal edaspidi ostudelt boonust koguda. Lisakasutajate kogutud boonus liidetakse peakasutaja saldoga"," edastas lugeja toimetusele.
"Teisisõnu me kogume boonuseid täiesti eraldi, kuid teiste kogutud boonus kantakse peamisele kasutajale kokku. Tegelikult me koos boonust siiski ei kogu?" küsib lugeja.
"See on väga ebameeldiv üllatus. Mees tegi täna pea 100-eurose ostu ja sisuliselt on see tuulde läinud. Boonust saame selle pealt küll, jah, kuid kuu kokkuvõttes on minu konto protsent siiski nii 4-5 kanti ja seega kaotame. Seda enam ebameeldiv on see seetõttu, et oleme tõesti üks majapidamine, kuid sisuliselt saab poes käia ainult kas peamine konto omanik või koos. Meest saab poodi saata ainult naise ID-kaardiga," kirjutas lugeja.
Selgitab Prisma kommunikatsioonijuht Piret Lankots.
Prisma kliendilojaalsusprogramm KONTO erineb tavalistest kliendikaartidest – iga kliendi soodustuse määrab tema sooritatud ostude hulk. See võimaldab püsikliendil tekitada püsivalt suurema säästu ja on kokkuvõttes kasulikum kui mõne kampaania käigus konkreetseid tooteid jahtida.
Meil on kahju, et tekkis olukord, mis põhjustas segadust. Ärgitame kõiki oma püsikliente KONTO programmi osas võtma meiega ühendust otse aadressile konto@prismamarket.ee, sest nii saame reageerida kiiremini ja täpsemalt kui uudisportaali vahendusel. Kuivõrd KONTO programm on ühendatud ID-kaardiga, tuleb kiiremaks vastuseks lisada oma isikukood ja programmi peakasutaja nimi, et saaksime konkreetsed asjaolud üle kontrollida ja täpseid lahendusi pakkuda.