PUUST JA PUNASEKS | Kuidas klientide rahaga põhja läinud Reset.ee käest enda summad tagasi nõuda?

 (15)
Raha raiskamine
Foto on illustratiivne.Foto: Argo Ingver

Mida peaksid tegema tarbijad, kes on tellinud veebipoest reset.ee kauba, kuid pole seda siiani kätte saanud?

Nädala alguses selgus, et mitmeid kordi tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti hambus olnud elektroonikapood reset.ee sulges pole. Vaata, kuidas saad enda raha tagasi!

Tänase info kohaselt on ettevõte otsustanud taotleda pankrotimenetluse algatamist. See tähendab, et kui Reset Eesti pankrotiavalduse esitab, siis on tarbijatel võimalus esitada oma nõue ainult pankrotimenetluse raames.

Selleks tuleks jälgida veebilehte www.ametlikudteadaanded.ee ning vaadata, kas Reset Eesti OÜ on pankrotiavalduse esitanud. Pankrotimenetluse algatamise teates on kirjas pankrotiavalduse läbivaatamise aeg ja koht. Hiljem avaldatakse veebilehel www.ametlikudteadaanded.ee pankrotihalduri kontaktid, kellele saavad võlausaldajad oma nõuetest teada anda.

Kuidas on võimalik poega kontakti saada?

Seotud lood:

TTJA-le teadaolevalt on hetkel kauplejaga ühenduse saamine võimatu. Veebileht www.reset.ee on suletud. Samuti on suletud ettevõtte esindus/väljastuspunkt aadressil Värvi 5a Tallinn. Äriregistris viitavad kõik tegevused sellele, et ettevõte on oma tegevust lõpetamas. Reset Eesti OÜ on esitanud äriregistrile avalduse veebilehe www.reset.ee ja telefoninumbri +3726007755 registrist kustutamiseks ning muutnud osaühingu aadressiks Pärnu mnt 67a Tallinn 10134.

Kas kuidagi on võimalik oma raha tagasi saada ja mida peab selleks tegema?

TTJA sõnul oleneb, kuidas ja millal tarbija kauba eest tasus.

1. Tarbija ostis kauba järelmaksuga ja tarbijakrediidilepingu sõlmimisest on möödas 14 päeva või vähem.

Kui tarbija tasus kauba eest järelmaksuga (ehk sõlmis kauba ostmiseks tarbijakrediidilepingu) ja tarbijakrediidilepingu sõlmimisest on möödas 14 päeva või vähem, siis saab tarbija lepingust taganeda. Selleks tuleb tarbijal esitada viivitamatult taganemisavaldus tarbijakrediidi pakkujale (ehk pangale/krediidiandjale, mitte Reset Eesti OÜ-le).

2. Tarbija ostis kauba järelmaksuga ja tarbijakrediidilepingu sõlmimisest on rohkem kui 14 päeva, aga ei ole kaupa veel kätte saanud.

Tarbija saab lepingust taganeda ning ta peab esitama taganemisavalduse OÜ HHLP-le (märkida ära, et endisele Reset Eesti OÜ-le). Taganemisavaldus tuleb saata nii aadressile info@reset.ee kui ka hhlpcompany@gmail.com. Seejärel tuleb taganemisavalduse koopia edastada tarbijakrediidi pakkujale, kes TTJA info kohaselt on ESTO AS.

3. Tarbija ostis kauba oma vahenditest.

Sellisel juhul peab tarbija esitama oma nõude pankrotimenetluse raames. Selle puhul on oluline samuti meeles pidada, et ettevõte vahetas enda nime ning uus ettevõtte nimi on OÜ HHLP.

Pankrotimenetluse algatamise teates on kirjas pankrotiavalduse läbivaatamise aeg ja koht. Hiljem avaldatakse veebilehel www.ametlikudteadaanded.ee pankrotihalduri kontaktid, kellele saavad võlausaldajad (kättesaamata kaupade eest tasunud inimesed - toim.) oma nõuetest teada anda.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias