Üllatav põhjus, miks pardateenindajad turistiklassi reisijaid eelistavad

 (16)
Foto on illustreeriv
Foto on illustreerivVida Press

Lennuki pardateenindaja amet on üks raskemaid asju maailmas, ent pole midagi nii rasket kui äriklassi reisijate teenindamine.

Lennusaatja töö tundub eemalt vaadatuna luksuslik ja eksklusiivne: lendavad nad ju mitmetesse päikselistesse puhkusekohtadesse ja ööbivad tihti hotellides, mille maksab kinni lennufirma.

Ometi pole see päris nii. Vestlusleheküljel Quora paluti pardateenindajatel kirjeldada oma tööd ja vastata küsimusele, kumb on meeldivam klient - äriklassi klient või turistiklassi klient?

Pea kõik sõna võtnud pardateenindajad olid sama meelt: kui nad saaksid valida, lendaksid nad iga kell pigem turistiklassi reisijaid teenindades, kuna äriklassi reisijad on sageli ülbed, ennasttäis, vajavad palju hoolitsust ja ei ole millegagi rahul.

Air Asia lennusaatja Nurlia Mazlani sõnul on äriklassi klientide teenindamine väga stressirohke, kuna nende suhtumisest peegeldub üleolevat hoiakut.

Äriklassi reisijatega võrreldes on turistiklassis oluliselt lihtsam. "100 turistiklassi reisija teenindamine on iga kell parem kui 16 äriklassi reisijaga tegelemine," lisas ta.

"Reisijad võtavad oma eine, ei virise eriti, küsivad ainult mõne lisaasja kohta, me korjame neilt prügi ära ja voila - nendega on kõik!" kirjeldas Mazlani turistiklassi reisijaid.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias