Vaata järele! Milliseid brände peavad eestlased kasutatud asjade järelturul kõige nõutumaks?

 (14)
Eesti esimene sniiker-kultuuri ja ketsikultuse üritus
Foto on illustratiivne.Foto: Kris Süld

Kuigi käes on aeg, mil inimesed ihkavad üha rohkem eristuda ning ei taha lasta suurel brändilogol end defineerida, näitab statistika, et rahvusvaheliste kaubamärkide pikk mainekujunduslik töö kannab endiselt vilja ning inimesi hullutavad jätkuvalt just tuntud nimed.

Yaga.ee veebiplatvorm reastas eelmise kuu otsingumahtude järgi tooted ja brändid, mille vastu eestlased kõige suuremat huvi on näidanud. Samat trendi jätkab ka ostude statistika, nii et kui plaanid ka ise mõned kappi seisma jäänud asjad uuele ringile saata, siis otsi esmalt välja brändikaup!

TOP 5 populaarseimad brändid järelturul on:

  1. Nike
  2. Adidas
  3. Vans
  4. Guess
  5. Tommy Hilfiger

Esimesel kohal oleva ja sellele järgneva kaubamärgi otsingumahtude vahe on uuringu kohalselt kahekordne. Ja kuigi eestlaste südamed on vallutanud rahvusvahelised nimed, siis kõrvutades need USA suurima secondhand platvormi ThredUp 2018 aasta statistikaga ei leia sealt ühtegi kattuvust. Ameerikas on kõige minevamaks kaubaks näiteks FRYE, Kate Spade, Tory Burchi, Burberry ja UGG tooted.

Tootegruppidest eelistatakse kõige eman kleite, jakke, kingasid, kotte ja seelikuid. Lisaks joonistub üsna selgelt välja fakt, et (veel) täna on netishoppaja siiski 80% juhtudest naisterahvas. Võrreldes seda kategooriat USA järelturul kõige populaarsemate toodetega, siis nüüd leiab mõningaid kattuvusi: esikohal on kotid, mantlid ning neile järgnevad saapad, pükskostüümid ja kampsunid.

Saada meile vihje, foto või video!