Mänguga targemaks


Mänguga targemaks
Triinu Jesmin

Üks mõnusamaid tegevusi, ka suurte inimeste jaoks, on mängimine. Kujutage nüüd ette, et mängides saab ka midagi uut õppida!

Just täpselt sellise asjaga tegelevad tõsimängud, mille eesmärk on lisaks mängimisele ka midagi õppida, harjutada või muuta. Ning Tallinna Ülikooli osalusel töötati projekti LEAP raames välja tõsimängude seeria, mis õpetab tudengitele moodsaid ettevõtluspraktikaid.

Välja töötati kolm tõsimängu: rollimäng, mis võimaldab õppida Scrumi, lean 5S metoodikat tutvustav süstematiseerimise mäng ning koodikirjutamise investeerimise põhimõtteid õpetav mäng tehnilisest võlast.

Erakogu

Mängida saab mitmesugustes olukordades ja erinevaid stsenaariume, alustades näiteks
apteegi ja aiakujundusega ning lõpetades tarkvaraarendusega. Selline laiapõhjalisus tagab
õpitu seostamise päriseluliste praktikatega.

Mänge saavad kasutada nii haridusasutused kui ka koolitusfirmad, kes on juba suurt huvi üles näidanud. Samuti on need vabalt kättesaadavad kõigile, kes soovivad end viia kurssi tänapäevaste praktikatega, harjutada meeskonnatöö võtteid ning süstemaatilist mõtlemist.

5S sobib ka oma eraelus korra loomiseks ning oma tegevuste süstematiseerimiseks.
Viis S-i tähistavad ingliskeelseid käsklusi „Sort”, „Set In order”, „Shine”, „Standardize” ja „Sustain”.

Triinu Jesmin

Rohkem infot leiad SIIT.

ÕPPEKAVAST: https://www.tlu.ee/dlg

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias