Ahastuses imetav ema: inkassofirma sõimas mind suguelundeid tähistavate sõnadega

 (99)
6RS06OCT08Z09.jpg
Dokumendid.Foto: Rene Suurkaev

Delfi toimetuse poole pöördus Itaalias elav Liisa (nimi toimetusele teada - toim.), kelle postkasti saabuvad juba pikemat aega nõuded inkassofirmalt Creditreform Eesti OÜ. Neis nõutakse võla tasumist, millest Liisal pole õrna aimugi.

„Väidetakse, et olen mingile tundmatule firmale Blaumontile võlgu 1400 eurot. Saatsin minu postkasti saabunud nõudekirjadele vastuse, kus palusin, et inkassofirma edastaks mulle dokumentatsiooni, mis viitaks sellele, mis võlg see niisugune on," selgitas Liisa.

Kuna Liisa kirjadele ei vastatud, lisas ta inkassofirma kodulehel olevasse selleks ettenähtud lahtrisse oma telefoninumbri. Nii lubati Liisaga ühendust võtta.

„Mulle helistati, minu peale karjuti ja sõimati roppustega. Ebatsensuursed sõnad, mida ei taha väljagi öelda. Noormees, kes mulle helistas, hakkas röökima, kui ütlesin, et ei tea, millest jutt käib. Ta karjus, et „jää vait, kuradi lits" ja sinna otsa käis loetelu kõiksugustest suguelundeid tähistavatest sõnadest," kirjeldas ahastuses naine võla sissenõudja mahlakat keelekasutust, mida pikalt itaalia keelekeskkonnas elanuna polnud kaua aega kuulnud.

Naine on mures, et selline solvangute laviin võib tema tervisele halvasti mõjuda. „Kuna ma imetan oma paarikuust imikut, siis ma tõesti loodan, et selle sõimu ja ähvarduste laviini peale mul rinnapiim ära ei kao," märkis naine.

Liisa lisas, et kui ta tõepoolest on kellelegi võlgu, siis tahaks ta teada mille eest, kellele ja kuhu, kuid Creditreform pole senini nendele küsimustele vastanud, väidab naine.

Creditreform Eesti OÜ edastas Delfi arupärimise peale teate, milles märgiti, et omapoolselt kontrolliti kirjeldatud loo asjaolusid.

„Meie töötajad on korduvalt suhelnud Liisaga, kuna isikul on väga pikka aega täitmata kohustus meie kliendile, kes on andnud võla sissenõudmise üle Creditreform Eesti OÜ'le. Viimane vestlus toimus meie töötaja ja Liisa vahel 13. juunil. Meie töötaja ei ole isikuga suheldes kasutatud ebatsensuurset keelekasutust, vaid selgitanud kohustuse mittetäitmise tagajärgi," kinnitatakse siiski vastupidiselt Liisa endi väidetele.

Kirjas märgitakse, et Liisa on igati teadlik, millise täitmata kohustusega on tegemist. Ühtlasi on talle korduvalt pakutud lahendusi kohustuse täitmiseks selgitades, et olenemata Eestist lahkumisest ei ole korrektne jätta tasumata siin võetud kohustused.

„Creditreformi eesmärgiks on distsiplineerida isikute maksekäitumist ja leida probleemidele lahendus. Palume pöörduda Liisal Creditreformi poole probleemile lõpliku lahenduse leidmiseks," seisis kirja lõpus.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias