Autoportaal annab teada: üha rohkem kliente on valmis ostma auto internetist

 (4)
Foto on illustratiivne.
Foto: Taavi Sepp

Auto ostmine internetist on tulevikutrend, mis on juba muutumas reaalsuseks, teatab autoportaali AUTO.RIA.com haldav Eesti ettevõte RIA.com Marketplaces OÜ.

Vastavalt RIA.com Marketplaces OÜ kogutud andmetele külastab keskmine ostja ainult 1–2 autosalongi ja 14 erinevat automüügiportaali. Kui varem nägid autosalongide omanikud vaeva, et tuua klient enda juurde, peab nüüd salong tulema kliendi juurde. Põhiline kanal selle jaoks on müügiportaalid. Siia alla kuuluvad ka kõikvõimalikud rakendused, mida on lihtne nutitelefonis kasutada.

Gearshift 2018 uuringu tulemused näitasid, et 97% ostjatest otsib teavet autode kohta internetist ning 78% nendest inimestest on kasutanud auto valikul nutitelefoni. Seni toimub 99% kõikidest auto-ostudest offline, kuid oluline osa küsitletutest vastas, et ostaksid auto ka internetist, kui oleks selline võimalus.

„Auto ostmine internetist on tulevikutrend, mis on juba muutunud reaalsuseks. Näiteks on autotootja Genesis loonud Kanadas esimese netipõhise automüügiportaali. Ostja saab automüügiettevõtte saidil valida sobiva auto, seadistuse ning edasimüüja toob auto otse koju. Konsultant teeb proovisõidu ja auto ülevaatuse juba kliendi juures,“ sõnas RIA.com Marketplaces OÜ juhatuse liige Mykola Zlotnitskyi.

Seotud lood:

Tema sõnul on inimestel palju kergem otsida autot internetist: pole vaja raisata aega sõiduks müügisalongi või kohtumisteks kasutatudautode müüjatega.

„Ostu-müügi portaalis AUTO.RIA.com oleme läinud veelgi kaugemale ja kehtestanud autodele 16 seisukorrakontrolli. Kontrollitakse kõike, alates tehnilisest olukorrast kuni dokumentide õigsuseni. Kontrollitud autod on 2019. aasta üks põhilistest trendidest, mida me juba aktiivselt realiseerime,“ ütles Zlotnitskyi.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias