Eesti inimeste IKEA-palavik on mööblihiiu kinni jooksutanud. Klient: oota end või halliks

 (34)
IKEA Eesti pressipäev
IKEA Eesti pressipäevFoto: Priit Simson

Eesti inimeste huvi Rootsi mööblihiiu IKEA kauba vastu on olnud lausa nii suur, et hiljuti avatud väljastuspunkt Tallinnas lausa ägab töökoorma all. Kuu tagasi lubati olukorda parandada, kuid siiani on ooteajad kohati väga pikad.

Kasulikuni on jõudnud mitmed vihjed, et IKEA Eesti e-poest kauba tellimisega olnud probleeme. Nimelt ei jõua tellitud kaup lubatud ajaks kohale. Kui ühendust võtta infoliiniga, siis võib seal väga pikalt ootama jääda. Probleemid on püsinud juba mõnda aega, kuu aega tagasi lubas IKEA asjaga tegeleda.

Paistab, et probleemid jätkuvad tänaseni. Üks klient sõnas, et tema tellitud toode oli hilinenud juba pea nädal. Infoliinile helistades pidi ta tund aega ootama, alles siis sai ta teenindajaga rääkida. "Oota end või halliks! Ma tellisin ainult ühe asja," kurtis klient. Vestluse käigus öeldi kliendile viisakalt, et tellimuste hulk on lihtsalt nõnda suur, just sellel põhjusel ei jõua kaup õigel ajal kohale.

IKEA Baltikumi kommunikatsioonijuht Renata Dante vabandab taas viivituste pärast ja tõdeb, et tellimuste arv on oodatust suurem. " Viimastel nädalatel oleme kaasanud uusi töötajaid ning välise logistikapartneri, et olukorda parandada," lubab ta.

Samuti on IKEA ümber korraldanud enda kõnekeskust, et klientidele kiiremini vastata. "Kuna IKEA toodete ja teenuste vastu tuntakse suurt huvi, võib ka meie kõneteenuse ooteaeg olla tavalisest pikem. Selle parandamiseks kaasasime ettevõtte siseselt töötajaid, et vastata klientidele õigeaegselt. Vabandame taas ebamugavuste pärast," sõnas ta.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias