Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru ütles, et ööpäevaringselt avatud Prismad tõid kauplustesse palju inimesi, kellel huvi nii toidukaupade kui ka tööstuskaupade vastu.
"Nähtavasti oli suurem osa tulnud täiendama oma toiduvarusid ja soetama head-paremat jõululauale, kuid müüdud tööstuskaupade hulgas oli ilmselgelt palju sellist, mis leidis tee jõuluvana kingikotti. Näiteks olid enim müüdud tarbekaupade hulgas mänguloomad, mängukonsoolid, legod ja viimasel ajal suurt populaarsust kogunud kendama". Huvitavamate sel perioodil ostetud toodetena tõi Niitaru välja laelambi, madratsi, rösteri ja õmblusmasina.
Lisaks kingitustele valiti kaupu ka pühade eelseid ettevalmistusi ja traditsioone silmas pidades. Müüduimad tooted olid samuti pakkepaber, jõulutäht ja kalmuküünal.
Toidukaupadest olid detsembri viimastel nädalatel edetabeli tipus mandariin, banaan, piim ja kartul, rohkelt osteti ka näiteks lõhet ja forellimarja. Läbi aegade kõige populaarsemat müügiartiklit ehk mandariini müüdi igas Prisma hüpermarketis samal perioodil ligi 13 000 kg.
Populaarsemate jookidena müüdi enim vett, õlut ja glögi. "Võrreldes mullusega on suurenenud lahja alkoholi ja alkoholivabade toodete müügikasv, samas kui kange alkoholi müük on jäänud tagasihoidlikumaks," märkis Niitaru.
Selveris jõuluperioodi kuupäevadel läbimüük möödunud aastaga võrreldes kasvas. "Eelmisel aastal jagus rohkem ostmist pühade-eelsele nädalavahetusele. Vaadates pikemat perioodi (19-26 detsember), jäi läbimüük eelmise aastaga võrreldavale tasemele. Müügitulemuste põhjal võime öelda, et Selveri klient oli eriti aktiivne Harjumaal, Lääne-Eestis ja saartel. Eriti edukas oli aga e-Selveri läbimüük, mis kasvas möödunud aastaga võrreldes lausa üle 40%" annab teada Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski.
"Müügihittidest jäi esikohale konkurentsitult mandariin (müük ca 150 tonni), millele järgnesid kinkekaardid ja lotopiletid. Ent müügiedu saavutasid ka lõhefilee ja forellimari. Enimmüüdud toodete seast leiab ka veel Eesti juustu, kurgi, banaani, Martini Asti – need tooted on olnud esindatud ka varasemate aastate pingeridades, seega uusi trende ei saa siin täheldada."