Eesti veebipoest kaupa tellinud kliendid jäid ridamisi ilma nii kaubast kui rahast

 (47)
Ettevõte teatas sotsiaalmeedias tegevuse lõpetamisest!
Aliexpressist asjade tellimine
Foto on illustratiivneFoto: Hendrik Osula

Brändikaupade müügiga tegelev e-pood Best Butiik sattus hiljuti lausa kolme tarbijavaidluste komisjoni menetlusse, sest pood ei saatnud ostjatele kaupa ega maksnud raha tagasi.

Kõigil kolmel juhul tellisid kliendid aprilli alguses bestbutiik.ee lehelt tooteid ja maksid ka kohaletoimetamistasu, kuid tooteid ei saanud ja samuti ei maksnud e-kauplus raha tagasi.

Esimesel juhul tellis tarbija 2. aprillil poest pluusi, mis maksis 19.90 eurot, tellimusele lisandus tasu postikulu eest 2.99 eurot. Teisel juhul tellis klient 7. aprillil laste dressid summas 16.39 eurot, lisanduva postikulu summa oli 2. 49 eurot. Kolmandal juhul telliti 9. aprillil vaip summaga 9.99 eurot, millele lisandus postikulu 2.99 eurot.

Kõigil kolmel juhul ei näinud kliendid ei kaupa ega raha. Tarbijad pöördusid tarbijavaidluste komisjoni poole, kes mõistis kauplejalt välja toodete ostusummad ja postikulud, kuna kaupleja ei täitnud müügilepingut.

Kaupleja Best Butiik ühelgi juhul tarbijavaidluste komisjonile omapoolseid selgitusi ei andnud. Äriregistri andmete kohaselt on ettevõttel ligi 2000 euro eest tasumata makse Maksu- ja Tolliametile.

Best Butiigi sotsiaalmeedia lehel on teade klientidele, et ettevõte on sulgemisel ja kõik poolikud tellimused lõpetatakse ning tagasimaksed teostatakse esimesel võimalusel. Kauplus vabandab ebamugavuste pärast. Sotsiaalmeedias on Best Butiik leheküljel 1789 jälgijat.

Best Butiigi veebileht internetis.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias