Hiiepuu selgitas, et kui varem oli inimestel kodus pigem üks teleriekraan, siis nüüd on majapidamises neid 2-3 tükki ja suuremad ekraanid ostetakse peamisel elutuppa, samas vanemaid seadmeid kasutatakse näiteks lastetoas, maal suvilas või sauna eesruumis.
“Inimesed soovivad suuremaid ekraane, kuna kolitakse mahukamatesse elamistesse ja olemasolevast telerist jääb väheks. Teine põhjus on, et telerivaatamisest oodatakse ka koduses keskkonnas kinoelamusele sarnast kogemust, mida ka suurem ekraan ja aina parem helitehnoloogia pakuvad.
Järele- ja ettevaatamine loovad selleks head võimalused – tehakse koduseid kinoõhtuid, vaadatakse seriaale või filme,” tõi Hiiepuu näiteks ja selgitas, et inimeste ootused on üha kõrgemad. „Mõni aeg tagasi müüsime kliendile eritellimusel ka näiteks tehnoloogia tõelise lipulaeva, nn pehme ekraaniga LG OLED teleri, mille hind on ligikaudu 6000 eurot ja mida Eestis leidub väga vähe. Tõeline telerite Ferrari.”
Statistika järgi on selle aasta kogu turu müüginumbrid pigem tagasihoidlikumad. Üldiselt lüüaksegi müügirekordeid peamiselt detsembris ja suursündmuste eel, näiteks eelmise aasta jalgpalli EM-i või MMi aegu.
“Vaatamata turu rahulikule kulule on Elisas võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvanud telerite müük hüppeliselt, umbes 50%. On hea meel näha, et kliendid on meid pärast kahe brändi ühinemist meelelahutusteenuse pakkujana hästi omaks võtnud ning usaldavad meie toote- ja teenusevalikut.”
Telerite müügitop 5 (müüduimad mudelid I poolaastal):
- LG 43" UHD teler 43UK6200PLA
- Samsung 55" UHD teler UE55NU7172
- LG 49" UHD teler 49UK6400PLF
- Samsung 43" UHD teler UE43NU7192
- LG 49" UHD teler 49UK6200PLA