Ettevõtted varjavad, palju klientide kogutud boonuspunktidest tuulde lendab

 (3)
Kliendikaardid
KliendikaardidMobiilifoto: Delfi Kasulik, Delfi

Pea kõigis rahakottides leidub panga- ja kliendikaarte, mis on seotud boonusprogrammiga, millest osad toovad kulutatud raha osaliselt tagasi või pakutakse nende eest mõnda toodet-teenust. Küll aga kogutud punktid aeguvad, aga seda, kui palju neid raisku läheb, ei taha kaupmehed avaldada, kirjutab ERR.

Rimi boonusraha kasutatakse pea täielikult ära

Rimi klientidel koguneb boonusraha iga ostuga - üks protsent ostusummast kantakse kliendikaardile ja seda on võimalik kuni 99 protsendi ulatuses järgmise ostu eest tasumisel kasutada.

Rimi kommunikatsioonijuhi Katrin Batsi sõnul on suure protsendi boonusraha kasutamise põhjuseks see, et kliendile antakse boonusraha suurusest teada mitmetes kanalites ning lisaks ka ostutšekil. "Kuna inimestel on selge ülevaade, milline on tema kogutud raha jääk, siis on selle kasutusprotsent väga kõrge, enam kui 95 protsenti," lisas Bats.

Partner-kaart ülejääki ei avalikusta

Üks laialdasemalt kasutusel olevatest kaartidest on Partner-kaart, mida kasutavad Selveri ja Kaubamaja kliendid. Ostudega kogunevat boonusraha saab kasutada järgmise aasta jaanuarikuu lõpuni, mis just tähtajana möödus, kuid kasutamata punktiraha ettevõte ei avalikusta.

Seotud lood:

"Partner-kaardi boonuspunktid ei ole reaalne raha, vaid ostusoodustus. Enamikul klientidest jääb kasutamata alla kümne sendi. Hea meel on tõdeda, et aasta-aastalt on kliendid järjest teadlikumad soodustust jaanuari lõpuks ära kasutama," kommenteeris Kaubamaja turundusspetsialist Mai-Liis Sipria üldiselt.

Kaotsi lastud boonuspunkte ei avalikusta ka Tallink, kellel on kasutusel Club One kliendikaart, millega saab boonuspunkte koguda nii reisi broneerides, laevapardal oste sooritades kui ka Tallinki gruppi kuuluvates hotellides ööbides.

Loe pikemalt refereeritud artiklit ERRis.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias