Fazer toob turule eestlaste maitse järgi loodud palaleivad

 (3)
Fazer toob turule eestlaste maitse järgi loodud palaleivad
Fazeri uued tootedPressimaterjal

Üle 40aastase palaleibade tootmise kogemusega Fazer Grupp tutvustab Eesti tarbijatele Rukkileivukest ja Kaeraleivukest, millega soovib tugevdada oma positsiooni palaleibade kategoorias.

„Kogu Baltikumi pagaritoodete turg on muutumas. Rahvaarvu kahanemise tõttu on vähenenud tarbimismahud kõigis Balti riikides, kuid see-eest on pagaritööstuse toodangu väärtus tõusnud tänu lisandväärtusega ja uuenduslikele toodetele,“ sõnab Fazeri turundusjuht Riina Eedra. „Seejuures on Eesti turg panustanud pagaritoodete kategooria väärtuse kasvu Baltikumis enim,“ ütleb ta.

„Fazer on ka üks pagaritoodete kategooria suurimaid uuendajaid, olles sel aastal turule toonud üle poolte Fazer Baltikumi uutest leiva- ja saiatoodetest,“ selgitab Eedra. Ta lisab, et Eesti tarbijad on ka altid uudistooteid proovima. „Uuringufirma Nielsen andmetele tuginedes on eestlased võrreldes leedukate ja lätlastega rohkem avatud innovatsioonile toidutööstuses. Fazeri jaoks on see võimalus uuendada pagaritoodete turgu ning julgustada tarbijaid erinevaid pagaritooteid proovima,“ ütleb ta.

Nii peegelduvad tarbijate eelistused ka leivakategooria arengutes poelettidel – klassikaliste toodete kõrval tuuakse turule tervislikumad, mugavamad ja lisandväärtusega tooted. „Võib öelda, et vastusena tarbijate ootustele ja kiirenevale elutempole, on ka palaleibade kategooria olnud Eestis viimase kolme aasta jooksul pidevas tõusutrendis,“ kommenteerib Eedra turuolukorda.

Fazeri uued tooted Pressimaterjal
Seotud lood:

Fazeri esindaja sõnul on Eestis poodidesse jõudnud Leivukese loomisel aluseks võetud nii eestlaste maitse-eelistused kui ka Fazeri mitmekümne aasta pikkune kogemus palaleibade tootmisel ning siinse turu jaoks on tootearendusega eriliselt vaeva nähtud.

„Kuigi traditsiooniliselt on palaleivad õhemad ja kõvema koorikuga, siis eestlaste jaoks on ükskõik millise leiva puhul oluline selle pehmus ja puhas leiva maitse. Nielseni uuringutest selgub ka, et rohkem kui kolmandik Eesti tarbijatest peab pagaritoodete puhul oluliseks nende tervislikkust,“ selgitab ta.

Eestlaste maitse-eelistusi silmas pidades on uues rukkijahust palaleivas kasutatud 87% ulatuses rukkijahu, millest tervelt 94% on kiudainerikas täisterarukkijahu. Seega on Rukkileivuke üks täisterarikkamaid palaleibasid Eesti pagaritoodete lettidel. Suupärase kujuga palaleivad sobivad hästi nii kosutavaks vahepalaks kiirel päeval kui ka toekama võileiva peategelaseks ükskõik millisel toidukorral.

Rukkileivukese kõrval toob Fazer turule ka Kaeraleivukese, mille koostises on nii kaerajahu kui ka mõnusalt krõmpsuvad helbed ning mis ei sisalda nisujahu. „Tootearenduse protsessis nägime rohkelt vaeva, et saavutada pehme ja õhuline, kuid 100 protsenti kaerast valmistatud palaleib, mille maitse meenutaks hommikupudrust tuttavat kergelt magusat kaera maitset,“ selgitab Eedra toote loomise tagamaid.

Nii Rukkileivuke kui ka Kaeraleivuke on poelettidel alates novembri algusest.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias