FOTO | Eestis tuleb müügile Jaapanis ülipopulaarne roheline KitKati šokolaad

 (8)
KitKati roheline šokolaad
KitKati roheline šokolaadNestle

Juba viisteist aastat Jaapanis edukalt müügil olnud KitKati rohelise tee maitsega matcha šokolaad tuleb märtsis müügile ka Euroopas ja Eestis.

Nestlé roheline šokolaad tuleb Euroopas müügile juba sel kuul, 15 aastat pärast selle turule tulekut Jaapanis. Šokolaad on valmistatud Jaapanist ja Hiinast imporditud rohelise tee pulbrist, mis annab sellele looduslikult rohelise värvi. Matchast, kakaovõist ja valgest šokolaadist valmistatud šokolaad valmib Nestlé tehases Hamburgis. Roheline šokolaad jõuab esmalt kaheksasse Euroopa riiki, sealhulgas Eestisse. Lisaks Balti riikidele tuleb šokolaad turule ka Saksamaal, USAs, Itaalias ja Šveitsis.

“Kuigi me arvame tihti, et eestlased eelistavad traditsioonilisi maitseid, oleme tähele pannud, et inimesed on uuendustele väga avatud. Seda tõestab ka eelmise aasta suur uuendus šokolaadi vallas – Ruby šokolaad, mille Eesti inimesed väga kiiresti omaks võtsid. Seetõttu on Eesti esimeste riikide hulgas, kus me uut matcha šokolaadi tutvustame. Eeldan, et rohelist šokolaadi saadab sama suur edu kui KitKat Ruby šokolaadi,” ütles Nestle Baltikumi personali- ja korporatiivsuuna juht Ariana Rastauskaitė.

Roheline matcha tee on pulbriks tehtud roheline tee, mille juured peituvad sügaval Jaapani kultuuri teerituaalides. Matcha tee jõudis hiljuti Euroopa populaarseimate toidutrendide hulka.

Jaapani viie miljardi dollarine šokolaaditurg on Euromonitor Internationali andmetel Aasia suurim ja see on ka KitKati kõige populaarsem turg. KitKat moodustas kogu maailmas rohkem kui miljard dollarit Nestle kaheksa miljardi dollarisest maiustuste läbimüügist.

“Nõudlus šokolaadi järgi kasvab kõikjal maailmas, koos klientide sooviga kogeda huvitavaid maitseid. Vanasti oli peamine nõudmine šokolaadile selle kakaosisaldus, mis varieerus 70–100% piires, sel aastal näeme me täiesti uusi maitseid ning erinevate koostisainetega valget- ja piimašokolaadi taas suurele turule jõudmas,” sõnas Rastauskaitė.

Sel aastal on koostisosadena populaarsust kogumas mitte ainult pähklid, seemned ja kuivatatud puuviljad, vaid ka karamell, pähklikreem ja marjatäidised.

Viimase paarikümne aasta jooksul on Nestlé Jaapanis arendanud KitKati šokolaadi valikut 350 erineva maitseni. Igal aastal tuleb Jaapani turule 20–30 uut tüüpi šokolaadi, hetkel on seal näiteks kümmet sorti matcha KitKati. KitKati edu Jaapanis on seotud asjaoluga, et šokolaadi nimi kõlab väga sarnaselt jaapanikeelsele väljendile "Kitto katsu to", mis tähendab "sul veab kindlasti". Seetõttu on see šokolaad eriti populaarne Jaapani õpilaste hulgas: Nestlé hinnangul ostab iga kolmas õpilane enne eksamit KitKati ja iga viies õpilane võtab selle ka eksamile kaasa.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias