FOTO: Euronicsist soetatud teleri ekraanil laius suur mõra. Pood süüdistas klienti

 (77)
FOTO: Euronicsist soetatud teleri ekraanil laius suur mõra. Pood süüdistas klienti
Mõra teleri ekraanis.Foto: Lugeja pilt

Delfi toimetusele kirjutas Euronicsist televiisori ostnud klient, kes avastas kodus, et teler oli katki. Euronics ei võtnud katkise teleri osas esialgu vastutust ning süüdistas klienti valedes võtetes, millega ta ekraanile telerijala paigaldas.

Annika ostis Euronicsist sooduskampaania raames 42-tollise Philipsi teleri. Teler toodi 24. juulil hoolimata kulleriteenuse tellimisest vaid majaukseni kolmandale korrusele asuvasse korterisse. Pakendi kõige rohkem kannatada saanud pool oli kliendi sõnul suunatud kulleril kaenla alla peitu, nii et klient seda kohe algul ei märkaks.

„Enne pakendit korralikult nägemata ning olukorda hindamata, andsin paki kättesaamisest kinnitava allkirja," ütles Annika, kes siis ukselt televiisori vastu võttis.

Telerit pakendist välja võttes selgus aga, et esmalt ekslikult ekraanile asetatud kile all õhumullideks peetud heledamad laigud osutusid hoopis mõradeks teleri ekraanis.

„Ekraan oli kahjustatud peaaegu veerandi ulatuses ning pakendil olid tugevad ekraanikahjustustega klappivad muljumis- ja kulumisjäljed," kirjeldas Annika.

Otsus, et klient on süüdi, sündis fotode põhjal

Euronics otsustas tekkinud olukorra üle Annika selgitusel vaid fotode põhjal. „Sealt keelduti telerit diagnostikasse võtmast ning kahe tööpäeva järel teatati, et kahjustus on tekitatud minu süül - telerile jalga kinnitades ning telerit jala paigaldamiseks madratsile asetades," jutustas Annika.

Annika paigaldas tõesti telerijala nii, et asetas teleri ekraaniga madratsile. Euronicsi klienditeenindaja sõnul olevat seesugune pind aga ebatasane ja pehme.

„Olukorraga vahetult tegutsevate inimesteni jõuda ei õnnestunud ning telefonile vastav klienditeenindaja, kes olukorrast teadlik ei olnud, soovitas vaid tarbijakaitseametisse pöörduda," rääkis Annika, kes oli veel mõni aeg tagas sundseisus. Esmase vaatuse teinud sõltumatu diagnostik aga märkis, et niivõrd laialdane kahjustus on tekkinud kahtlemata transpordi tagasjärjel.

Selle tõestuseks olevat tugevalt kannatada saanud pakend.

Euronics vabandab tehtud vea pärast

Kristjan Terase Euronics Eestist kinnitas, et taoline juhtum on tõesti aset leidnud.

„Meil on siiralt kahju, et kliendile tarniti vigastusega toode, mistõttu palume vabandust. Oleme tühistanud kliendi palvel müügilepingu ning teleri ostuks sõlmitud järelmaksulepingu," märkis Terase.

Terase soovitab suuremahulise kodutehnika soetamisel alati kaup tuppa tellida (1-eurose transpordi korral tuuakse toode üksnes hoone välisukseni nagu ka kõnealuse tellimuse puhul) ning võimalusel kasutada paigaldusteenust, mida pakub Euronics nii e-poes kui ka kauplustes.

„Kuna televiisorite konstruktsioon võib olla väga erinev, siis tuleb jala paigaldamisel kindlasti järgida kasutusjuhendit. Näiteks Philips 42PFT5609/12 tugijala kinnitamiseks tuleb televiisor (ekraan allpool) asetada kõvale pinnale, milleks sobib laud. Kindlasti peab paigaldamiseks kasutatav pind olema stabiilne ja tasane ning telerist suurem, et vältida võimalikke ekraanikahjustusi. Samuti soovitame televiisorit paigaldada kahekesi," edastas Terase.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias