FOTOD: Jaekett võttis kasutusele lahenduse, mida seni Eesti toidupoodides nähtud pole

 (11)
FOTOD: Jaekett võttis kasutusele lahenduse, mida seni Eesti toidupoodides nähtud pole
Foto: promo

Keila Rõõmu kaubamaja suurendab elektrooniliste hinnasiltide hulka. Esialgu katsetati uusi silte puu- ja juurviljalettidel, nüüd on aeg juba suurem osa kaupluse toodetest seesuguste siltidega tähistada.

Nielseni uuringu kohaselt muutuvad toidukaubanduses igal nädalal toodete hinnad vähemalt 40% ulatuses. Selle käigus ei kulutata mitte ainult raha ja töötajate aega, vaid tehakse ka rohkelt vigu. Rõõmu Kaubamajja saigi sel põhjusel elektrooniliste hinnasiltide lahenduse.

„Elektroonilised hinnasildid on oluline investeering igat laadi kauplustele. Paigaldamine võtab nii aega kui ka raha, kuid on välja arvutatud, et kaupmehed teenivad oma investeeringu enamasti juba 18 kuu jooksul tagasi. Reaalset kasu võib näha peaaegu kohe," sõnas hinnasildid paigaldanud firma müügijuht Eestis Karl Lust.

„Kuna hinnad muutuvad kiiresti, nõuab iga nädal hinnasiltide asendamine ja nende õigsuses veendumine töötajatelt palju aega," lausus Keila TÜ juhatuse esimees Olev Mäll. „Keila TÜ Rõõmu Kaubamaja on Eestis üks esimesi kauplusi, kus prooviti uuenduslikku elektrooniliste hinnasiltide tehnoloogiat vigade vältimiseks ja klientide ostukogemuse parandamiseks. Katsetamine puu- ja köögiviljaosakonnas oli edukas, mistõttu planeerime selliste etikettide osakaalu meie kaupluses lähiajal suurendada."

Foto: promo

„Tundsime vajadust leida lahendus, mis uuendaks koheselt kõik hinnad, annaks hetkega vastuse küsimusele laoseisu kohta ja mõistagi vähendaks hinnavigu. Seepärast saigi tehtud otsus võtta kasutusele elektroonilised hinnasildid. Nüüd saab üks töötaja arvutis nupuvajutusega kiiresti paljudes kohtades poeketi tuhandete toodete seas mitmeid hindu uuendada ja kliendid saavad olla kindlad nende õigsuses," rääkis Keila TÜ juhatuse esimees Olev Mäll.

Foto: promo
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias