Go Adventure kliendid on marus ära jäänud reiside ja tagasimaksetega viivitamise pärast

 (68)
Sharm El-Sheikh
Foto: Mohamed Abad, AFP/Scanpix

Delfi kirjutas eile, et Go Adventure pole ka kuu aja möödudes viimastest tühistatud reisidest nende eest makstud rahasid hüvitanud.

Reisikorraldaja GoAdventure'i esindaja jurist Heiki Tulk edastas, et reisifirma alustas klientidele reisiraha tagastamisega 8. detsembril.

"Seoses ohuolukorraga Egiptuses peatas GoAdventure kõik reisid Sharm el-Sheikhi lennujaama ja osa reise Hurghada lennujaama, mis tõi kaasa suure hulga kliente, kel on õigus reisiraha tagastamisele. Paljud on valinud reisi asendamise. Seoses suure hulga avalduste läbivaatamisega ja üheaegse tagastamisega võivad mõned tagasimaksed viibida mõne päeva võrra," selgitas Tulk.

Kristjan kirjutas: „Saime reisi tühistamisest teada eelmisel õhtul. Kuu aega on möödas ja raha pole ikka tagasi makstud!"

Mina koos oma kaaslasega oleme üks paljudest, kellega on Go Adventure'i poolt alla arvestuse käitutud. Lend pidi toimuma Hurghadasse, mitte Sharmi el Sheikhi, mida siis välisministeerium ei soovitanud. Hurghada kohta pole keegi öelnud sõnagi, et antud kohta ei tohiks lennata. See selleks. Lend pidi toimuma 7. novembri keskpäeval ning mina sain infot lennu ära jäämise kohta juhuslikult lennujama kodulehel ringi vaadates eelmise päeva õhtul kell 20. Keegi ei informeerinud, et lend jääb ära ning oleksin rahumeeli magama läinud ja hommikul lennujaama poole minema hakanud.

Seotud lood:

Helistades reisiesindajale tuli vastuseks, et isegi nemad ei tea veel olukorrast midagi. Sellele järgnes 3 päeva valmis olekut pakitud kohvriga. Nimelt iga päev öeldi, et ei oska öelda millal saab minna, kui samal ajal konkurendid korraldasid Hurghadasse reise edasi. Ehk siis kolm päev pidi olema stardivalmis ja puhkuse ajal ei saanud isegi Eesti siseselt kuhugi sõita. Lõpuks öeldi, et jääb täielikult ära ja tehke avaldus asendusreisi jaoks või raha tagasi.

Kuna asendusreisi novembrikuus ei saanud sooritada, sest väidetavalt kõik oli välja müüdud, siis valisin raha tagasi, mis lepingu järgi peab tulema üle 30 päeva jooksul. Avalduse täitsin 9. novembril ehk siis eelmisel kolmapäeval sai täis 30 päeva ja oleks pidanud raha tulema. Nüüd on varsti nädal möödas ja pole sentigi üle tulnud. Reisi maksumus kahele oli 1092 eurot. olen korduvalt kirjutanud neile ning vastatakse, et kuna aega pole suurte avalduste tõttu, siis makstakse lähipäevil. Nende lähipäevad on võtnud juba peaaegu nädala.

Olen pettunud antud ettevõttes, kuna on pidev infosulg, venitamine ja lepingu rikkumine. Lisaks ei saa aru, et kuidas saab tuua vabanduseks seda, et on suur avalduste hulk ja selle tõttu venivad maksed, kui neil oli aega 30 päeva, et nende avaldustega tegeleda. Lepingus on kirjas, et hiljemalt 30 päeva möödudes, miks siis ei osatud probleemiga varem tegeleda nii ,et kuu aja jooksul oleks suudetud kõik avaldused läbi vaadata ja raamatupidamisse saata. Juhul, kui homse päeva jooksul raha ei tule siis pöördun veel lisaks ka tarbijakaitsesse.

Kaire kirjutas: „Pidev keerutamine ja vassimine!"

Kogu meie reisiseltskonnal (6 perekonda) on samuti raha tagastamata. Pidev keerutamine ja vassimine käib, meie tegime reisi eest ülekande juba kaks kuud tagasi, reis pidi toimuma 8. novembril. Kui reis ära jäi kirjutati, et tehke avaldus ja raha kantakse tagasi 30 päeva jooksul. Täna juba 14.12 ja mitte midagi... Jurist kirjutab, et 8-ndal hakati tagasikandeid tegema, aga miks nii hilja? Meie pere raha 2300 eurot on Go Adventuri kasutuses, meie ei ole rikas perekond ja see on meil väga suur summa. Seega ei ole meil olnud kaks kuud ei puhkust ega raha. Oleme Go Adventuris väga pettunud ja kindlasti uurime, kas meile lisaks raha tagastamisele ka mingi kompensatsioon makstakse. Aga seda vaevalt...

Ero kirjutas: „Ligi 5000 eurot on meil saada, aga raha pole. Homme anname asjale ametliku käigu!"

Meie suurel perel möödus üks kalendrikuu taotluse esitamisest 10. detsembril. Pidime Sharm el Sheikhi lendama 15. novembril ja tagasi tulema 29. novembril. Pakett oli kõik hinnas (3 last ja 4 täiskasvanut). Summa kokku 4940 eurot. Esitanud oleme kaks taotlust raha tagastamiseks, kolmapäevast läheme tarbijakaitsesse ja anname asjale ametliku käigu.

Karin kirjutas: „Öeldi, et „olete jõudnud nii kaua oodata, siis jõuate paar päeva veel!"

Juba 9. detsembriks oleks pidanud olema raha kontol tagasi. Lõpuks olin nendega päris kuri, hakkasin juba 28ndal päeval oma raha taga ajama, kuna tundus, et asi ei ole õige! Kõnede peale öeldi, et kui lubasime 30 päeva jooksul avalduse esitamisest raha kanda, siis me seda ka teeme ja et raha võib 30. päeval ka tulla! Ütlesin vastu, et siis see ei ole ju 30 päeva jooksul ja nii kirjutagegi oma lepingutesse, et 30ndal päeval teete oma tagasimakseid, eks ole. Pidevalt öeldi, et kui olete jõudnud nii kaua oodata, siis jõuate paar päeva veel.

Eelmise nädala neljapäeval oli meil rahadega tähtaeg ja siis lubati paari päeva jooksul. Küsisin, et kui palju on teie paar päeva, kas 1-2 päeva või 10 päeva, siis tean arvestada. Öeldi, et „ei-ei, mis 10 päeva, ikka 1-2!" Kui reede pärastlõunaks ei olnud raha tulnud, siis läksin kohapeale ja seal käituti minuga väga ülbelt ja vihaselt, ning saadeti praktiliselt minema ilma ühegi konkreetse vastuseta.

Go Adventure'i jurist enam telefonile ka ei vasta, pidevalt saadab vastu sms-e, et "Olen koosolekul, saatke sms!" või "Olen koosolekul, helistan hiljem tagasi!" aga ühtegi kõne ei tule! Mind ajab see väga vihaseks juba, tahaks uut reisi osta, aga ei saa, kuna reisirahad kõik on seal kinni... Täiesti jõuetu tunne. Kui mina maksete tegemisega hiljaks jään, hakkab viivis jooksma, aga neil ju ei hakka, heal juhul saab haleda vabanduse ja oma raha tagasi. Kui rääkida summast, mis seal reisifirmas meil kinni on, siis reisipakett per face maksis 608 eurot! Seega kuueliikmeline seltskond ootab oma raha tagasi summas 3648 eurot.

Janne kirjutas: „Seda firmat me enam kindlasti rohkem reisimiseks ei kasuta!"

Oleme ka meie ühed kes ootame Go Adventure'ilt ära jäänud reisi rahasid tagasi. Ja meid pole 1 või 2 vaid 13 inimest. Hetke seisuga on raha tagasi saanud meie seltskonnast 2 inimest, aga seda ka tänu sellele, et terve päeva pommitasid kõnede ja e-mailidega. Meie 30 päeva sai täis 9. detsembril. 9ndal öeldi meile, et võib viibida paar päeva, kuna neil on nii palju makseid teha. Paarist päevast on saanud nüüd juba nädal. Nüüd täna kõik kirjutasime kirja millele mitte keegi ei saanud vastust. Mul mees helistas sinna ja öeldi, et see nädal makstakse ära. Seda me ilmselgelt enam ei usu.

Ühele meist öeldi telefonitsi täna, et neil pole nii palju makselimiiti, et kõigile maksta. Aga no ilmselgelt selleks neil see 30 päeva oligi. Mitte see, et nad hakkavad makseid tegemagi 30ndal päeval. Ja siis hakkab asi venima.

Kõige rohkem ajabki hetkel tigedaks, et kui meie reisi tahtsime osta, siis tuli arve maksetähtajaga mõned päevad ja kui makstud ei ole õigeks ajaks, siis olid viivised ja kõik välja toodud. Aga kui nemad peavad kliendile maksma hakkama tagasi midagi, siis on aega küll.

Kunagi enam keegi meie seltskonnast seda firmat kindlasti ei kasuta reisimiseks. Oleme varasemalt alati nende kaudu Egiptuses käinud, aga enam kindlasti mitte kunagi.

Target
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias