Itella SmartPOST võttis kasutusele maksimaalsed turvaabinõud, aga pakiautomaadid töötavad tavapäraselt


Smartposti pakiautomaadi juures jagati käsitsi pakke
Foto on illustratiivne.Foto: Hendrik Osula

Itella SmartPOST teatab, et pakiautomaadid töötavad igapäevaselt, kaupade tellimine ja kohalevedu toimub, kuid ettevõte on võtnud kasutusele maksimaalsed turvanõuded, et minimeerida nakatumisohtu pakkide kullerveo või pakiautomaadi kasutamisel.

Meelike Paalberg, Itella tegevjuht: “Oleme kasutusele võtnud maksimaalsed võimalikud turvaabinõud, et kaitsta kliente ja meie töötajaid. Itella SmartPOSTi kullerid väldivad otsekontakte pakisaajatega ja annavad pakid tellijale üle ilma allkirjata käsiterminali klaasil või ilma veosaatelehele allkirja küsimata. Mis puudutab pakiautomaate, siis on pakid praeguse teadmise juures ohutud, kuna pindadelt nakatumine ei ole tõenäoline. Küll aga soovitame tungivalt automaadist paki välja võtmise või saatmise jaoks ekraanil koodi sisestamise järel käed desinfitseerida.”

Terviseamet on omalt poolt kinnitanud, et koroonaviirus levib piisknakkusena ehk näiteks pakile aevastamisega sattunud viirust sisaldavad piisad kaotavad oma nakkusohtlikkuse tundidega. Koroonaviiruse struktuur ei võimalda sellel pikalt erinevatel pindadel nakatuvana säilida, seda eriti vahelduva temperatuuri tingimustes.

Seotud lood:

Itella SmartPOSTi Jälgimäe terminalis on kauba väljastamine eraklientidele ajutiselt peatatud. Itella soovitab tellida julgelt, kuid palub suunata pakid lähimasse pakiautomaati või kulleriga kohale toimetamsele.

Koroonaviiruse (COVID-19) turvaabinõud Itellas

  • Itella riskijuhtimise meeskond jälgib igapäevaselt ja järjepidevalt COVID-19 situatsiooni ja koordineerib COVID-19 seonduvat informatsiooni jagamist, jälgides regulaarselt terviseameti ning WHO juhiseid ning soovitusi.
  • Riskijuhtimise meeskond kohtub regulaarselt, siis toimub üldine uue informatsiooni jagamine äriüksustele võimalikult kiiresti (24h jooksul), kui erakorralised arengud on toimunud ja juhistes on vaja teha muudatusi.
  • Oleme rakendanud klientidele kontaktivaba kaupade üleandmise ja vastuvõtmise. Palume klientidel kaup vastu võtta võimalusel välitingimustes.
  • Oleme peatanud kõik füüsilised kliendikohtumised.
  • Keelatud on kolmandatel isikutel ettevõtte ruumidesse sisenemine.
  • Rangelt on piiratud autojuhtide ja kullerite liikumine tootmisaladel.
  • Kohaldatud on reisiinfo ja riskikontaktide kommunikatsioon koostööpartnerite ja töötajatega.
  • Töötajad, kellel on võimalik töötada kodukontoris, on suunatud kaugtööle.
  • Klientide teenindamise ja teenuse teostamise tagame vastavalt parimatele võimalustele, lähtudes olukorrast ja selle muutumisest.

Koroonaviirus SARS-CoV-2

  • Inimesed, kes kahtlustavad nakatumist koroonaviirusega, peaksid võtma ühendust oma perearstiga, küsima nõu perearsti nõuandeliinilt 1220 (välismaalt +372 634 6630) või koroonaviirusega seotud küsimuste jaoks loodud numbril 1247 või vajadusel kutsuma kiirabi, helistades hädaabinumbril 112.
  • Olulised telefoninumbrid:
    • 1247 – Käitumisjuhised eriolukorras toimetulekuks ja koroonaviirusega seotud küsimustes (24h, tasuta)
    • 1220 – Perearsti nõuandetelefon eesti ja vene keeles, pakub meditsiinialaseid nõuandeid ja konsultatsiooni (24h, tasuta)
    • 53 01 9999 – Välisministeeriumi konsulaarinfo, kui oled välismaal hätta jäänud (24h)
    • 112 – Hädaabinumber kiirabi, pääste ja politsei kutsumiseks (24h, tasuta)
  • COVID-19 sümptomid on sarnased gripi sümptomitele. Viiruse levinumad sümptomid on köha, palavik ja hingamisraskused.
  • Parim kaitse nakkushaiguse leviku vastu on käte pesemine ja inimestega kontaktist hoidumine.
  • Valitsus kehtestas viiruse kiire leviku tõttu 1. maini eriolukorra. Loe lähemalt, mida see kaasa toob!
  • Pärast välismaalt naasmist peavad nii Eesti elanikud kui ka välisriigi kodanikud olema kaks nädalat isolatsioonis. Loe lähemalt Välisministeeriumi kodulehelt!
  • Loe lähemalt koroonaviirusest Terviseameti kodulehelt!
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias