Just need olukorrad valmistavad nutitelefonide kasutajatele kõige rohkem peavalu

 (4)
Just need olukorrad valmistavad nutitelefonide kasutajatele kõige rohkem peavalu
Huawei telefonHuawei

Mobiiltelefonide kasutajad peavad oma nutitelefone tõeliselt väärtuslikuks varaks ning just katkine ekraan pakub neile kõige rohkem peavalu. Peamised mobiiltelefoniga ettetulevad ärevust tekitavate olukordade puhul ootavad tarbijad, et tootjad peaksid neile toeks olema, kui nende seade katki läheb.

Koostöös IPSOSega viis Huawei läbi üleeuroopalise tarbijauuringu, milles küsiti inimestelt, millised olukorrad valmistavad neile nutitelefonidega seoses kõige rohkem peavalu ja millised on kõige tõenäolisemalt ette tulevad probleemid.

Uuring näitas, et pea kõikide tarbijate hinnangul on katkine ekraan mobiiltelefonide puhul kõige tõenäolisem ja murettekitavam.

Uuringu tulemused näitasid, et 75% nutitelefonide omanikest oleksid väga kurvad, kui kaotaksid oma väärtuslikud andmed, 78% aga muretseb telefoni võimaliku katkimineku pärast.

63% vastanutest tundis muret, et võivad kaotada seadmesse salvestatud andmed, 59% muretses aku rikke ja 56% veekahjustuste pärast. 87,5% nutitelefoni kasutajatest leidis, et telefonide tootjad peaksid inimlike vigade või õnnetuste korral kasutajatele rohkem vastu tulema ning 92% märkis, et katkise ekraani asendamise kulud on liiga kõrged.

Tarbijad leiavad, et tootjad peaksid neile toeks olema, kui mõni seade katki läheb. „Oleme Huaweis sellega täiesti nõus ning soovides näidata, et me tõesti hoolime oma klientidest (Huawei Cares), toome turule tasuta paketi koos meie uute, rohkelt tunnustust pälvinud telefonidega, mis vabastab kasutajad mobiiltelefonidega seotud ärevusest,“ selgitas Yanmin Wang, Huawei Kesk- ja Ida-Euroopa piirkonna ning Põhjamaade turgude juht kampaaniat lähemalt.

Seotud lood:

„Tunneme uhkust, et oleme esimene telefonitootja, kes teeb tarbijate heaks sellise lisapingutuse. Loodame, et ka teised ettevõtted tulevad sellega kaasa,“ lausus Wang.

Vaja on abikäsi

Huawei Cares muutub tarbijatele kättesaadavaks alates 15. juulist ning kampaaniaperioodil uue Huawei P30 ja P30 Pro seeria nutitelefonide ostjad saavad vahetada katkise ekraani terve vastu üks kord 12 kuu jooksul, lisaks kantakse sellele ka kaitsekile.

Lisaks pakub Huawei Cares ka nn teeninduspäeva kasutamise võimalust kuu igal viimasel nädalal neljapäevast laupäevani kuni aasta lõpuni. Selles ajavahemikus saavad laias valikus Huawei mudelite omanikud vahetada oma katkise ekraani uue vastu poole soodsamalt koos kaitsekilega.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias