Kataloogist diivani tellinud klient: sain ettevõttelt omapärase vabanduse

 (76)
Foto on illustreeriv
Foto on illustreerivFoto: Ilmar Saabas

Lugeja, kes Hansapostist diivani tellis, sattus täbarasse olukorda, sest usaldas kataloogi kättetoimetamistingimusi, mis lubasid kauba koju tuua. Tegelikult toodi see pere-emale välisukse ette, trepist üles toimetamise eest pidi klient ise hoolitsema.

„Ostsime Hansapostist diivani ja eile helistas kuller, et toob kauba ära. Naine oli üksinda kodus kolme lapsega. Kuller tuli kohale, laadis hoovis diivani maha ja ütles, et tema seda tuppa tassima ei hakka," kirjeldas lugeja, kes oli väga tige, sest uskus enda sõnul Hansaposti veebileheküljel olevat infot, et kaup toimetatakse koju.

Tõepoolest - Hansaposti veebilehel on kauba kättetoimetamise rubriigis küll mainitud, et Hansapost kasutab Eesti Posti kullerteenust, kuid sellest, et kuller toob pakid ainult välisukseni, juttu ei ole. On vaid lubadus, et tellitud tooted toimetatakse kliendile koju kuni kahe nädala jooksul pärast tellimuse fikseerimist.

Lugeja oli pahane mitte niivõrd arusaamatuse pärast, kuivõrd ettevõtte suhtumise pärast.

„Meil oli Hansapostiga päris tihe meilivahetus, mis lõppes sõnadega „Hansapostile on teenuse pakkuja Eesti Post, kellel on sellised reeglid, mida meie muuta ei saa. Vabandame, et olete valesti aru saanud." Kas tõesti meil Eestis on selline suhtumine inimestesse, kus isegi siis, kui sul on õigus, jääd ikkagi lolliks?" küsis lugeja.

Hansaposti klienditeenindusest vastati Kasulikule, et ettevõte täpsustab kojutoomistingimuste sõnastust oma kodulehel.
"Omniva ei paku kahjuks tõesti teenust, kus kaup viiakse tuppa. Siiani ei ole see teema probleeme tekitanud. Küllap on kliendid suhteliselt teadlikud sellest teenusest olnud. Kuna aga antud kullerteenus tähendab tõesti välisukseni või maja väravani paki toimetamist ja antud kliendile tekitas see siiski ebaselgust, siis lisasime oma tingimustesse veidi täpsema sõnastuse," lubas Hansaposti esindaja.

Hea lugeja, kas oled kataloogist või e-poest kaupa tellides samalaadse probleemiga kokku puutunud? Pikema loo võid saata aadressil vihje@kasulik.ee.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias