KAUBANDUSKESKUSTE TOP 5 | Milline Tallinna ostukeskus tegi teistele pika puuga ära? Ostjaskond kitseneb aga isegi liidril

 (106)
Ülemiste keskuse parkla
Ülemiste keskuse parklaFoto: Ilmar Saabas

Veel enne suuri muutusi Tallinna kaubandusturul kaardistas Kantar Emor konkurentsiolukorra siinsete kaubanduskeskuste vahel.

2018. aasta sügisel on Tallinna ja Harjumaa elanike seas ülekaalukalt populaarseim ostukoht jätkuvalt Ülemiste keskus, millest on kahe kuu jooksul ostnud kaupu kolmandik elanikest. Olulise vahega järgnevad Kristiine ja Rocca al Mare Keskus. “Kui viimastel aastatel püsis
Kristiine ja Rocca al Mare Keskuse ostjaskond vaatamata Ülemiste keskuse kiirele kasvule suhteliselt stabiilsena, siis sel aastal on kõigi kolme liidri ostjaskond kitsenenud,“ sõnas Emori uuringuekspert Kersten Jõgi. „See tähendab, et kui varasemalt osteldi aktiivselt mitmes keskuses, siis nüüd keskendutakse pigem ühele."

„Ülemiste keskus on ka maineliider, eristudes kõige moodsama
ostukeskkonna ning laiemat kaubavalikut pakkuva kogu pere ostu- ja ajaveetmiskohana. Aastaga on Ülemiste keskuse kuvand veelgi tugevnenud ning edumaa teiste keskuste ees söögikohtade osas kasvanud,“
lisas Kersten Jõgi.

Kaubanduskeskustes asuvatest poodidest on klientidele kõige atraktiivsemad rõivapood H&M, jalatsipood NS King ning parfümeeria-kosmeetikapood I.L.U.

Uuringu käigus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viidi läbi august–september 2018 telefoniintervjuudena

Target
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias