Keset Prisma parklat poolkeral pidama jäänud autojuht: poodi meie kannatused ei huvitanud!

 (195)
Keset Prisma parklat poolkeral pidama jäänud autojuht: poodi meie kannatused ei huvitanud!
Foto: Lugeja pilt

Lasnamäe Prisma parklas liikluse reguleerimiseks kasutatava betoonist poolkera otsa sõitnud autojuht avaldab nördimust, et pood nende murega tõsiselt ei tegelenud.

Möödunud nädala neljapäeva õhtul Lasnamäe Prisma sõitis autoomanik sissesõidu teel lume all peitunud poolkera otsa nii, et sõiduk „õhku" kivi peal pidama jäi.

„Kuna poolkera oli keset teed, lume all, märgistamata ja ilmselgelt mitte omal kohal, sõitsime sellest üle ning sõiduk jäi õhku rippuma. Kutsusime politsei, kes fikseeris olukorra ning teavitasime Lasnamäe Prisma juhtkonda, kuid nende poolt tundis huvi vaid üks turvamees, kes tuli meid rahustama ja pilte tegema," rääkis toimetuse poole pöördunud, autot juhtinud mees.

Politsei esialgne kommentaar oli mehe edastusel, et kuna tegemist eraparklaga ning kaameratest polnud näha, kes kivi keset teed õnnetuskohale tassis, siis kivi vastu nad väärtegu/kriminaalasja algatama ei hakka, ning vastutama peab Lasnamäe Prisma.

„Kutsusime omaltpoolt Autoabi, kes tõstis sõiduki üles ning meelitasid kivi auto alt ära. Ajakulu õnnetuse hetkest kuni munakivi väljatoomiseni oli umbes kaks tundi. Sõidukikahjud on tuvastamisel ning sellega tegeleb kindlustus," rääkis mees olukorra lõppakordist.

Kuid põhjus, miks ta toimetusega ühendust võttis, seisneb toidupoe hoolimatuses. „Prisma reklaamib end kui peremarketit. Meie autos oli 1,4-aastane väikelaps, abikaasa ning mina. Prisma poolt ei kuulnud ma kordagi abipakkumist, et „kas saaksime teid kuidagi aidata, kutsuda autoabi või viia pere kõige pisem koos naisega koju". Ei huvitanud kedagi. Oleme pikka aega olnud Prisma kliendid ning kogu pere toidukauba soetanud sealt. Pärast juhtunut oleme kindlal seisukohal, et klient ei saa poodniku jaoks ainult kassas pangakaarti käes hoidev näljaori, vaid teenindus peab algama sissesõidust kaupmehe territooriumile ning sõltub kõikidest mugavustest kliendile, mille alusel teeb ostja otsuse just nende kauplust külastada," kirjutas mees.

Seotud lood:

Pereisa lisas, et lõppkokkuvõttes jäädakse ootama resolutsiooni, millised on sõiduki vigastused ning kas pere peab oma toidurahast tasuma kasko omavastutuse (umbes 200 eurot) ning kas peab hakkama pidama lahingut Prisma juhtkonnaga.

„Juhul, kui Prisma juhtkond vastutust ei võta, on ainuke tee kohtulahing, kuid kellel on võimalus palgata juristi, tasuda kohtukulud ning võidelda Prisma juhtkonna valgekraedest juristide armeega. Olles Eesti keskmine pere, ei ole meil ega enamikel keskmist palka teenivatel eestlastel vabu vahendeid, võtmaks osa eelpool mainitud fiaskost," märkis mees.

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Silver Säga nendib, et on nõus, et klienditeenindus algab kliendi sisenemisega kaupluse territooriumile.

„Sel põhjusel on ka Prisma jaoks muuhulgas oluline, et meie poodide juures oleks piisavalt parkimiskohti, need oleksid piisavalt ruumikad ning et parkimisplatsilt oleks võimalik turvaliselt ja kerge vaevaga kauplusesse jõuda. Liikluse reguleerimiseks parklates kasutataksegi teiste hulgas ka poolkerasid, mille eesmärk on takistada autode sattumist jalakäijate alale ja aitavad tagada jalakäijate turvalisust," selgitas Säga, kes ühtlasi kinnitas kirjeldatud juhtumi aset leidmist Prisma parklas.

„Üks poolkera oli sattunud praegu veel teadmata põhjustel valesse kohta ning kahjuks sõitis klient sellele autoga otsa. Olukord fikseeriti meie turvameeskonna poolt ning kohal käis asja uurimas ka politseipatrull. Võtsime vastutuse kliendi ees antud juhtumi puhul enda peale ja tänaseks ootame asja lõplikuks lahendamiseks kliendilt ja kindlustusfirmalt pisut lisamaterjale," märkis Säga.

„Mõistame kliendi pettumust ning pahameelt, et selline ebameeldiv juhtum aset leidis. Tegemist oli tipptunniga ning kaupluses oli peale kõnealuse kliendi veel palju inimesi, kuid me ei saa nõustuda kliendi väidetega, et temast välja ei tehtud. Soovime kindlasti panna kõigile südamele, et turvaline liiklus on ka liikluses osalejate teha. Eriti tuleks olla väga tähelepanelik praegusel libedal ja lumisel ajal ning arvestada kaasliiklejate ja ümbrusega," lisas Säga.

Foto: Lugeja pilt
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias