Kolmekordse Partnerkaardi ostuboonuse lubaduse saanud klient jäi poes pika ninaga

 (85)
Kolmekordse Partnerkaardi ostuboonuse lubaduse saanud klient jäi poes pika ninaga
Foto: Tanel Meos

Lugeja küsib: miks Selver klientidele lubaduse soodustuse kohta jaanuaris andis ning selle siis hiljem tagasi võttis?

„Nimelt sain 4. jaanuaril Partnerkaardi e-maili, kus tänatakse jõulude paiku Selveris ostlemast ja lubatakse alates järgmisest päevast kolmekordset ostuboonust. Saigi siis see nädal veidi rohkem seal Selveris poodlemas käidud.

Nüüd tulen koju ja kaen emaili, kus uus kiri Partnerkaardilt ootamas ja seal kenasti kirjutatakse, et kogu soodustus mulle ei kehtigi, sest see olla hoopis neile, kes detsembris üle 50-eurose ühekordse ostu teinud on. Selveris käin ma palju, aga järelikult siis ükski ost minul üle 50 euro ei olnud.

See ei muuda aga kuidagi asjaolu, et esmaspäeval saadud meilis on kirjas, et mulle kehtib kolmekordne boonus, kuna ostlesin jõulude paiku Selveris ja see on mõjutanud minu selle nädalasi valikuid tarbijana.

Sellise "vigade parandusega" kaotab Selver kindlasti rohkem kui võidab. Esimeses e-mailis, kus soodustust reklaamitakse, polnud 50-eurosest ostmisest mingit juttu ja ega ma mäletakski, mis mu toiduarved võisid mitu nädalat tagasi olla. Teiseks, kui viga märgatakse alles neli päeva hiljem ja kui kujuteldav soodustus on kehtinud juba kolm päeva, on tegemist minu arust juba sulaselge pettusega.

Kommenteerib Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.

Lisaboonuse saamiseks said kliendid esmalt kirja, kus oli täpselt toodud välja kampaaniatingimused, mille täitmisel kehtib jaanuaris soodustus. Kahetsusväärsel kombel jõudis kiri, mis oli adresseeritud ainult neile, kes tingimuse täitsid, tehnilise vea tõttu ka mõningatele klientidele, kel jäi kampaaniatingimus täitmata. Kui olime vea avastanud, saadeti eksitava kirja saanud klientidele välja täpsustav kiri. Oleme kõigi nende klientide ees juba vabandanud.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias