LOE, kui suure summa boonusraha jätavad jaekettide kliendid igal aastal kasutamata

 (45)
Sooduskaardid
SooduskaardidFoto: Tanel Meos

Mitmed jaeketid on sisse seadnud oma boonuskaardi, et kliente endaga siduda. Kuigi toimemehhanismid varieeruvad, on üldine põhimõte üks: ostudelt koguneb kaardile nn boonusraha, mis tuleb teatud aja jooksul uusi oste tehes ära kasutada. Tihti unustatakse seda teha ning väljateenitud raha jääb ikka kaupmehele.

Näiteks partnerkaartidel, millega saab boonusraha koguda Kaubamajas ja Selverites, ootab kulutamist 500 000 eurot, kirjutab ERRi uudisteportaal.

Prismas aegub aastaga 240 000 eurot, kusjuures Prisma Peremarketi turundusjuhi Reigo Rahumäe sõnul aegub igal kuul umbes 20 000 euro väärtuses boonuseid.

Coopi klientidel jääb kasutama 160 000 eurot aastas ning poe kliendid teenivad ühes aastas kokku ligi viis miljonit eurot boonusraha.

Rimi ei täpsusta küll, kui suure summa boonusraha jätavad kliendid aastas kasutamata, ent protsentuaalselt on seda neli protsenti.

Maxima klientidel on möödunud aasta boonuste kasutamiseks aega 31. märtsini, kui palju Maxima klientidel boonusraha kasutamata jääb, turundusjuht Katja Ljubobratets ei täpsustanud.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias