Lugeja: miks nöörib Omniva kõige vaesemaid 8-eurose teenustasuga?

 (72)
Omniva uus maja
Omniva Foto: Martin Dremljuga

Delfi Kasuliku poole pöördus lugeja, kelle hinnangul on Omniva uus sularaha kojukande teenus uskumatult kallis ning nöörib niigi vaeseid maapiirkondade inimesi.

„Miks küsib Omniva uue teenuse (sularaha kojukande) eest 8 eurot. Mida on selle teenustasu määramisel arvesse võetud? Ükski pangaülekannegi ei maksa seesugust raha? Võttes arvesse, et selline teenus on suunatud sularahaautomaatidest ja linnadest kaugemal asuvatele inimestele, on selle tarbijad ka kõige vaesemad inimesed. Milleks neid nöörida?“ kirjutas Delfile lugeja.

Omniva kommunikatsioonispetsialist Erki Varma ütles, et 8 euro suuruse teenustasu arvutamisel võeti arvesse teenuse osutamise tegelikku hinda ettevõttele.

„See ei ole teenus, mille pealt Eesti Post kasumit teenib. Tegemist on sisuliselt mugavusteenusega, kus kirjakandja tuleb koos sularahaga spetsiaalselt kliendi juurde koju. Terve Eesti piires. Kaheksa eurot on selle teenuse eest võimalik väikseim hind,“ kõlas Varma selgitus.

Omniva uus teenus, mis võimaldab sularaha välja võtta kirjakandja kojukutsel ning toimub kaardimaksega kohapeal ning klient saab kohe vastu soovitud summa raha oma kontolt.

Omniva täidab kliendi tellimuse kolme tööpäeva jooksul ning tellimuse sularahalimiit on 400 eurot külastuse kohta.

Teenuse kasutamiseks on vaja üht Eesti suurema panga poolt välja antud pangakaarti (Swedbank, v.a American Express, SEB Pank, LHV Pank, Nordea Pank, Danske Bank).

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias