Lugeja: Tele2 küsib nüüd ühe operaatori võrku helistamise eest hingehinda - miks kliente teavitatud pole?

 (101)
TELEFONIARVE
Foto: Karin Kaljuläte

Kasuliku poole pöördus lugeja, kelle sõnul hakkas Tele2 hiljuti küsima oma klientidelt Top Connect telefonivõrku helistamise eest eraldi minutihinda. Tele2 kinnitab, et antud hinnakiri on neil kehtinud juba aastast 2013, aga alles uue arveldussüsteemiga on jõutud klientidelt raha küsimiseni.

"Alates veebruarist on Tele2 hakanud võtma oma klientidelt 0,75 € minuti pealt, mis on tehtud Top Connect lauatelefoni võrku. Kliente sellest teavitatud ei ole," kirjutas lugeja.

Lugeja sõnul on probleem selles, et Top Connecti lauatelefonid on vormilt samasugused, nagu kõik ülejäänud numbrid, ning selleks, et teada saada, millise operaatori võrku number kuulub, tuleks numbrit kontrollida Tehnilise Järelvalve Ameti lehelt.

"Ükski teine operaator sellist tasu kehtestanud ei ole ning Tele2 oma kliente sellest teavitanud ka pole," lisas lugeja.

Vastab Tele2 kommunikatsioonijuht Liina Liiv:

"Tele2 hinda tõstnud ei ole. Top Connecti võrgu nii laua- kui mobiilinumbritele helistamise hinnakiri on Tele2 klientidele kehtinud alates 1.07.2013. Varasemalt ei ole Tele2 tehnilistel põhjustel lauanumbritele kõnede eest tasu küsinud.

Tele2 läks veebruaris üle uuele müügi- ja arveldussüsteemile ning uus süsteem viis hinnastamise automaatselt vastavusse kehtiva hinnakirjaga. Täpsustasime hinnakirja ning alates 1.03.2017 hakkas Top Connecti lauatelefoni numbritele helistamisel kehtima paketipõhine minutihind.

Pakettides, mis sisaldavad tasuta kõneminuteid, arvestatakse Top Connecti võrgu lauatelefoni numbritele tehtud kõned tasuta minutite hulka. Kui paketis sisalduvad tasuta kõneminutid on ära kasutatud, kehtib paketipõhine lauatelefoni numbrile helistamise hind. Pakettides, mis ei sisalda tasuta kõneminuteid, kehtib samuti paketipõhine lauatelefoni numbrile helistamise hind."

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias