Maxima pidi vabandama: hind kassas oli kallim kui tootel, aga müüja sõnul kõik õige

 (33)
Hinnaerinevus: tootel odavam, tšekil kallim.
Hinnaerinevus: tootel odavam, tšekil kallim.Foto: Lugeja foto

Maxima pidi vabandama kliendi ees, kellelt searibi ostes küsiti kassas kallimat hinda, kui lubas silt tootel, ja kellele müüja kohapeal väitis, et korrektsem on kassas olev info.

RusDelfile kirjeldas Keila Maxima kauplust külastanud Tatjana, kuidas ostis searibi punases marinaadis, millel hinnasilt 3,46 eurot. Kassas maksma asudes küsiti toote eest juba 4,48 eurot.

"Kuna ostsin vaid ühe toote, siis märkasin erinevust kohe ja uurisin müüjalt, milles asi. Ta vastas, et saalitöötajad ei ole hindu vahetanud, aga kassas on õiged andmed," kirjeldas klient, kelle väitel pole see tal antud poes esmakordne sarnane kogemus.

RusDelfi kommentaaripalve peale Maxima vabandas ning lubas kliendile enam makstud 1,02 eurot tagasi anda.

"Vabandame kliendi ees vea pärast. Ostja jaoks kehtib hind, mis seisab tootel, seega maksame enam makstud raha tagasi. Samuti vabandame, et müüja ei vastanud ostjale korrektselt," vastas Maxima.

Target
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias