McDonald's võttis kasutusele kavala salaplaani purjus klientidega võitlemiseks

 (7)
Foto on illustreeriv
Foto on illustreerivVida Press

Kiirtoidukett McDonald's mõtles välja salaplaani, kuidas ennetada öiste purjus klientide kaklemist.

McDonald's on juba mõnd aega otsinud viisi, kuidas meelitada oma restoranidesse sööma tsiviliseeritud kliente ja hoida vaos öösiti burgeri järele tulnud joobes kliente, kirjutab News.com.au.

Nüüd on kiirtoidurestoranide kett leidnud tehnika, mis ka päriselt toimib: klassikaline muusika. Nimelt on McDonald's katsetanud oma restoranides hilistel tundidel Bachi ja Mozarti mängimist ja leidnud, et klassikalise muusika saatel juhtub tõepoolest vähem kaklusi kui muidu.

Esimene toidukoht, kus sellist taktikat kasutati, oli Glasgow' McDonald's. Täna kuuleb burgeri ja friikartulite söömise taustal sümfooniaid ka Liverpooli ja Gloucesteri söögikohtades.

McDonald'si esindaja on öelnud, et tegemist ei ole ettevõtte ametliku poliitikaga, ent on mitmeid restorane, kus see on töötanud ja sellist võtet kasutatakse.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias