Megastari buffees einetanud reisijal vajus hommikusöögi hinda kuuldes suu ammuli

 (281)
Tallink Megastar
Foto: Ilmar Saabas

Megastari buffees Fast Line einetanud reisija sai kassas ebameeldiva üllatuse – tagasihoidliku taldriku hommikusöögi ja tassi kohvi eest tuli välja käia krõbe hind.

Megastariga Helsingis käinud reisija pahandab, et buffeerestoranis Fast Line polnud ühtki hinnasilti väljas.

Buffeerestorani järjekorras olles tõstis reisija taldrikule lusikatäie munaputru, kaks viilu peekonit ja tüki leiba. Kõrvale küsis ta veel tassitäie kohvi. Selle tagasihoidliku hommikusöögi eest tuli välja käia 12 eurot ja 50 senti.

Klient möönab, et oleks võinud hinna kohta küsida, kuid pahandab, et seda polnud buffees kusagil nähtaval kohal väljas. "Eeldasin, et ju kusagil see 100 grammi hind olemas on. Kassas selgus aga, et toitu ei kaalutudki, vaid hommikueinet hinnastati n-ö artiklikaupa," märkis ta.

Tükihinnast rohkem häiris aga reisijat see, et nädala ajaga pole suudetud uuel laeval hindu välja panna.

"Isegi smuutidel, saiakestel ja võileibadel polnud hinda väljas. Polnud aru saada, palju kartulid, vorstikesed ja munapuder maksta võiksid. Seetõttu tuli mul lusikatäie munapudru, kahe viilu peekoni ja tüki leiva ning kohvi eest maksta 12,50," kirjutas reisija.

Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne selgitas, et hinnainfo Fast Lane kiirtoidurestorani toidupakkumiste kohta on kuvatud toidukohas olevatel ekraanidel.

"Kuna tegemist on erinevaid kontseptsioone hõlmava toidukohaga, siis on hinnastamise kontseptsioon ka vastav – buffeena serveeritud toiduvaliku puhul taldriku kaupa ning koka poolt serveerituna," selgitas Lääne.

Seotud lood:

Tema sõnul on nüüdseks lisatud ka hinnasilte, et klientidel oleks veelgi hõlpsam kohe hinnainfot leida ning sellest aru saada.

"Vabandame, kui sel hetkel kuvatud hinnainfo ei olnud piisavalt arusaadav. Palume klientidel, kes jäävad hindade leidmise või mõistmisega hätta kindlasti pöörduda meie teenindajate poole, kes on hea meelega valmis täiendavalt selgitama. Püüame lähiajal luua ka täiendava sobivalt kujundatud füüsiliste siltide süsteemi toitude juurde, hetkel on sinna asetatud ajutised sildid," vabandas Lääne reisijate ees.

Lääne lisas, et Tallink ootab klientidelt väga tagasisidet nii uute kui juba ka pikemalt toiminud toodete ja teenuste kohta, et neid vajadusel ja võimalusel klientidele sobivalt parendada. "Megastari Fast Lane restoran on samas klientide poolt väga kiiresti omaks võetud ning seal toitlustatakse iga päeva väga suurt osa antud laeva reisijatest," ütles Lääne.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias