Mida Facebook vikerkaarevärviliseks muutunud kasutajatega teeb?

 (83)
Mida Facebook vikerkaarevärviliseks muutunud kasutajatega teeb?
Arnold Schwarzenegger oli üks 26 miljonist, kes oma profiilipildi vikerkaarevärvilise filtriga kattis.Foto: Facebook

Viimasel ajal on märgata, et mõnede Facebooki kasutajate profiilipildid on kaetud vikerkaarevärvilise filtriga.

Vikerkaarefiltriga piltide tegemise võimalus tekitati pärast seda, kui USA kohus legaliseeris samasooliste abielud üle terve riigi, kirjutab news.com.au.

Sellega näitavad kasutajad oma toetust LGBT (lesbi, gei, biseksuaalsete ja transsooliste) inimeste õigustele.

Sotsiaalmeedia keskkonna teatel vahetas oma profiilipildi vikerkaarevärviliseks rohkem kui 26 miljonit inimest, et homokogukonda toetada.

Kuigi inimeste kogus, kes seda tegid, on Facebookile teada, kinnitab sotsiaalmeedia keskkond, et ei kasuta mitte mingil juhul saadud infot turunduslikel eesmärkidel.

„See polnud eksperiment või test, pigem ikkagi lihtne võimalus inimestel näidata oma toetust," rääkis Facebooki kõneisik, kelle kinnitusel saadud infoga raha teenima ei hakata.

Saadud info peale ihuvad hammast mitmed reklaamifirmad, kes saaksid ainuüksi pildi vikerkaarevärviliseks muutnud inimestele hakata LGBT-teemalisi tooteid ja teenuseid pakkuma.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias