Miks on Selveri kliendikaardi tegemine nii kallis?

 (109)
Miks on Selveri kliendikaardi tegemine nii kallis?
Foto: Tanel Meos

Lugeja küsib: „Tere. Sooviksin teada, miks on Selveri kliendikaardi tegemine nii kallis. Enamikes kohtades on kliendiks astumine tasuta või väga minimaalse summa eest (euro või paar), kuid Selveris on kliendikaardi maksumus 5 eurot. Mis selle nii kalliks teeb? Ei saa öelda, et neil oleks märkimisväärselt rohkem sooduspakkumisi kui teistel kaubanduskettidel."

Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid vastab:

Partnerkaart pole sugugi pelgalt Selveris kasutatav boonuskaart, mis kogub portsendi igalt ostult vaid sellega kaasneb väga paljudes poodides erinevaid soodustusi, tänu millele saab kaarti soetades tasutud raha üsna hõlpsalt tagasi teenida. Et kaardist reaalne kasu tõuseb ja tarbijad seda liigkalliks ei pea, kinnitab selle suur omanike ja igapäevakasutajate hulk.

Partnerprogrammist lähemalt. Partnerprogramm on Selveri, Kaubamaja, ABC Kinga, SHU ja I.L.U. kaupluste ühine püsikliendiprogramm, mis on loodud 1996.-ndal aastal. Partnerkaardi kasutajate arv on kasvanud aastast aastasse ning käesoleval hetkel on Partnerkaarte 600 000 eestimaalasel. Igakuiselt kasutab Partnerkaarti ca 580 000 klienti.

Partnerkaardi klient saab 5% soodustust igal ostult Kaubamajas, kauplustes ABC King, I.L.U. ja L´Occitane ja 10% sünnipäevasoodustust sünnipäeval ning sellele eelneval ja järgneval viiel päeval Kaubamajas, kauplustes ABC King, I.L.U. ja L´Occitane. Selveris kehtib soodustus valitud toodetele.

Seotud lood:

Lisaks püsisoodustustele kogub Partnerkaart igalt kulutatud eurolt 1 punkti ostuboonust. Partner Pangakaardiga makstes kogub ostuboonust topelt ehk igalt kulutatud eurolt 2 punkti ostuboonust. Ostude eest punktidega tasumisel võrdub 1 punkt soodustusega 1 eurosent. Boonuspunktidega saab tasumisel ostude eest soodustust kõigis Kaubamaja Grupi kauplustes.

Tänu suurele kaupluste arvule koguneb Partnerprogrammis ostuboonus kiiremini kui ühegi teise jaekaubandusketi tänases boonusprogrammis.

Lisaks Kaubamaja Grupis kehtivatele soodustustele kehtib Partnerkaart enam kui 200 erinevas ostukohas üle Eesti. Lisaks Kaubamaja ja Selveri müügimajades asetsevate kauplustele, apteekidele ning teenuseosutajatele pakuvad hulgaliselt soodustusi teatrid ja kontserdimajad, kümned tuntud restoranid ja majutuskohad, kütusetanklad, ehitusmaterjalide kauplused ja paljud teised, mis teebki Partnerkaardi kasutajatele väga atraktiivseks.

Partnerprogrammil on ainukesena Eestis oma E-tšeki lahendus. Pabertšekkide arhiveerimine on Partnerkaardi klindile lõplikult minevik. Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnast leiab klient kõik oma Partnerkaardiga tehtud ostude tšekid, mida saab ka vajadusel välja printida. E-tšekk vabastab kaubaga seotud probleemide korral paberkviitungi esitamise kohustusest. Lisaks võimaldab e-tšeki lahendus Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas detailselt analüüsida ja silma peal hoida oma igapäevastel kulutustel.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias