Nooblisse ilusalongi ostetud juustehooldus võttis raha ja jättis kliendi takuste juustega

 (13)
Nooblisse ilusalongi ostetud juustehooldus võttis raha ja jättis kliendi takuste juustega
Foto: Scanpix

Ilusalongi Relista vautšeriportaalist ostetud juuksehooldus, -lõikus ja värvimine osutus poolikuks, kuna juuksur jättis mitmed lubatud teenused lihtsalt tegemata ning kliendil tuli pooliku soenguga tänavale astuda.

Tarbijakaebuste komisjoni pöördunud kliendi selgituse kohaselt ostis ta vautšeriportaalist Soodushind.ee vautšeri ning broneeris aja Tallinna kesklinna nooblisse ilusalongi Relistasse.

Tarbija ei ole osutatud teenusega rahul, kuna kõiki vautšeril lubatud teenuseid tarbija ei saanud ja teenus ei olnud tarbija hinnangul kvaliteetne.

Lisaks häiris tarbijat ka teenindajate suhtumine. Tarbija esitas kauplejale 12. apillil pretensiooni, kuid ei saanud sellele vastust. 15. aprillil ja 23. aprillil saatis tarbija kauplejale meeldetuletuse, et ootab jätkuvalt teenusepakkujalt vastust.

23. aprillil vastas kaupleja tarbija kirjale. Kaupleja leiab kirjas, et teenus oli korrektselt sooritatud ning viitas ka videosalvestise olemasolule.

11. mail võttis tarbija uuesti kauplejaga ühendust, kuid vastust ei saanud. Tarbija pöördus 27. mail kaebusega tarbijakaitseametisse. Tarbijakaitseamet edastas 4. juunil tarbija kaebuse vautšeriportaalile kui ka kauplejale.

Vautšeriportaal teatas 5. juunil saadetud vastuses, et rahulolematus osutatud teenusega on subjektiivne ning nõuab olulisi tõendeid, lisaks on portaal raha osutatud teenuse eest teenusepakkujale/kauplejale edastanud.

Kaupleja ei vastanud tarbijakaitseameti 4. juunil edastatud kirjale. 19. juunil edastas tarbijakaitseamet uuesti kauplejale tarbija kaebuse, kuid sellele ei ole siiani vastatud.

Tarbijakaitseamet teavitas tarbijat kaebuse menetlemise jätkamise võimalusest tarbijakaebuste komisjonis.

Asja menetlemise ajal tarbijakaitseametis vaidluse osapooled vastastikku rahuldava lahenduseni ei jõudnud ning tarbija esitas avalduse vaidluse lahendamiseks tarbijakaebuste komisjonile. Tarbija soovib avalduses teenuse eest tasutud summa 25 euro tagastamist.

Lõikus olemata, juuksed takused

Tarbija märkis komisjoni istungil, et võttis 10. aprillil sooduspakkumise juuksehoolduseks, raha kandis üle läbi internetikeskkonna. Kohapeal selgus, et juuste värvimisel jäeti juuste otsad täiesti kuivaks. Pesema minnes polnud mingit juustemaski, mis oli vaušeris kirjas. Seejärel lõikamisel ei saanud juuksur tarbijast aru ja lõikas lihtsalt juuksed maha. Pärast pesu ei kasutatud juuksehooldusvahendit, lihtsalt kuivatati ja kammiti. Juuste värv tarbijale sobis, kuid juukseotsad olid tumedamad ja juuksed olid takused nagu oleks need mustad. Lõikus oli olematu, võeti lihtsalt paar sentimeetrit maha.

Komisjon leidis asja materjalide alusel, et osutamata jäetud teenused nagu juuksemask, hooldus ja juuste vormimine erikujuliseks (lokid, punutis või sirgendamine) vastavalt tarbija soovile on käsitletavad puuduliku teenuse osutamisena ja seega lepingurikkumisena, kuivõrd vautšeril olid need teenused märgitud teenustöö osana ning tarbija oli nende eest ette tasunud.

Lähtudes sellest ning võlaõigus- ja tarbijakaitseseaduses sätestatust otsustas komisjon tarbija nõue rahuldada. Ilusalong Relista peab kliendile mittekohase teenuse eest 12,50 eurot tagasi maksma.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias