Nördinud klient: Prisma rikub seadust

 (18)
Lisatud Prisma kommentaar
Prisma iseteeninduskassa
Foto: Martin Dremljuga

Kasuliku poole pöördus lugeja, kelle hinnangul rikub Prisma oma e-poes seadust müües alkoholi ilma selle tervist kahjustavast mõjust tarbijat teavitamata. Samuti on Prisma e-poes allahinnatud alkoholi juures näidatud üheaegselt nii tava- kui soodushind.

„Mulle tundub, et vähemalt alkoholi müügi osas peaksid internetikaupluses toimima samad reeglid, mis tavaliseski - väga ei tahaks, et internetis alkoholi müüki kuidagigi soositakse," on lugeja mures.

Tarbijakaitseameti pressiesindaja Pille Kalda selgitusel peab küll alkoholi reklaamis sisalduma hoiatav tekst alkoholi tervist kahjustavast mõjust, kuid müügi puhul pole selline hoiatus kohustuslik.

„Mis puudutab alkohoolse joogi müügihinda, siis ei ole lubatud avaldada selliselt, et tarbijale on samaaegselt nähtavad algne ja uus müügihind," lisas Kalda.

Prisma pressiesindaja Silver Säga edastusel on Prisma probleemist teadlik ja tegeleb aktiivselt selle lahendamisega.

„Kuna läksime hiljuti üle uuele tarkvarale, on meil süsteemis tekkinud mõningasi probleeme toodete põhiandmetega. See omakorda tingib olukorra, kus Prisma e-keskkond kuvab uue müügihinna kõrval esialgset hinda ka mõnel sellisel tootel, millel seda teha ei tohi," tunnistas Säga.

Prisma lootis vea korda saada juba esmaspäeva õhtuks, kuid paraku ei õnnestunud probleemi likvideerida. Eile otsustati ajutise lahendusena eemaldada kõik alkohoolsete jookide kategooriad Prisma e-keskkonnast seniks, kuni viga parandatud. „Kuna see protsess võtab pisut aega, kaovad Prisma e-poest kõik alkoholi sisaldavad tooted tänase päeva jooksul," lubas Säga.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias