„Parema teenindamise huvides kõne salvestatakse” - kas sa võid kunagi seda salvestist kuulda?

 (38)
Oneplus 6
Foto on illustratiivne.Foto: Hendrik Osula

Kliendikõnede salvestamine firmade poolt peab olema õigusliku alusega ja selle olemasolul tuleb jälgida, et seda tehtaks seaduste kohaselt, kirjutab Geenius.

Arvestama peab ka sellega, et firma salvestatud telefonikõne tuleb inimesele tema nõudmisel välja anda, sest firma esindajale eraelu kaitset kohaldada ei saa. Inimese nõudmisel tuleb talle info väljastada, kuna inimesel on õigus saada iseenda kohta käivat teavet ja saada ka salvestist koopiana.

Tasub meelde jätta:

  • organisatsiooni telefonisalvestised ei kuulu enamasti töötaja eraelu kaitsealasse;
  • inimesele tuleb tagada juurdepääs tema isikuandmetele ka telefonisalvestises ning vajadusel peab tegema sellest koopia;
  • kui on vajadus kaitsta teiste isikute õigusi ja vabadusi, tuleb vastavad andmed muuta kättesaamatuks.

Loe pikemalt refereeritud artiklit Geeniusest.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias