PIINLIK LUGU: Maxima turvamees süüdistas turvavärava piiksuma pannud klienti varguses, turvaruumis leiti piiksumisele üllatav põhjus

 (330)
Maxima XXX avamine Lasnamäel
Foto: Rauno Volmar

Tallinnas Tammsaare tee ääres asuvas Maximas juhtus intsident, mis möödus kliendile võrdlemisi ebameeldivas atmosfääris. Häiresse läinud turvavärav tekitas turvamehes kõrgendatud valvsuse seisundi ning klient kamandati süüdistuste saatel turvaruumi.

Kassas oma ostude eest tasunud Tanel (nimi muudetud, toimetusele teada - toim.) astus pärast makset kassalindi otsa suunas läbi turvaväravate, mis seepeale piiksuma hakkasid.

"Niipea kui värav häiret andis, tuli kohale turvamees, kes hakkas mind vene keeles süüdistama. Turvamees ütles, et ma olevat alkoholi varastanud ja seda mõistagi kõva häälega üle poe," kirjeldas Tanel tema jaoks ebameeldivalt alanud olukorda.

"Selgitasin, et minu vene keel on väga halb ning palusin kutsuda mõni teenindaja, kes oleks võimeline seda tõlkima. Seepeale ilmuski kohale üks teenindaja, kes ei suutnud ka midagi aru saada, ütles ainult, et läheksin turvamehega kaasa," jutustas Tanel olukorra kulgu.

Taneli jaoks tekkis küsimus, miks peaks klient turvamehega kaasa minema, kui talle ei suudetud riigi keeles selgekski teha, milles probleem. "Samal ajal jätkas turvamees mind alkoholi vargusega süüdistamises," kinnitas Tanel.

Turvaruumis süüdistas Taneli sõnul turvamees teda edasi, uuris ta kotti ja jopet. "Viimaks leidis ta minu taskust HP mälukaardi. Siis muutus retoorika ja alkoholivarguses süüdistamine muutus ühtäkki mälukaardi varguses süüdistuseks. Üritasin selgitada, esialgu eesti keeles, et tegu on spetsiaalse HP serverite tootega, mida poest osta ei saa, ammugi Maximast. Sellest ta ilmselt aru ei saanud," rääkis mees edasi.

Seotud lood:

Viimaks lasi turvamees Taneli minema. "Selle olukorra võinuks vabalt inimlikult lahendada, kui Maxima töötajad oleksid aru saanud elementaarsest eesti keelest," pahandas Tanel.

Maxima kommunikatsioonijuhi Katja Ljubobratets edastas vabandused, kui Maxima kliendile ebamugavusi põhjustas.

"Hindame klientide tagasisidet väga ja vastame klientidele nii täpselt, kui seda võimaldab neilt saadud info, mille edastamiseks saab klient koheselt pöörduda kaupluse juhtkonna või klienditoe poole," selgitas Ljubobratets.

"Paraku tänaseks kliendilt saadud info põhjal ei õnnestunud meil tuvastada tema viibimist Vilde Maxima turvaruumis ja seega ei saa me vastata päringule täpselt. Kuid me ei välista, et klienti võidi paluda turvaruumi peale turvaväravate tekitatud häiret selgitamaks välja häire põhjus – meil on tavaks häiretele reageerida ja nende põhjuste tuvastamiseks viia kontroll üldjuhul läbi turvaruumis, et tagada kliendi privaatsus," lisas Ljubobratets."

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias