R-Kiosk vahetab kohvimasinad paremate vastu: tarbija on kohvi suhtes aina nõudlikum

 (13)
R-Kiosk
Foto: Olev Mihkelmaa

R-Kioski 50 väikepoes on nüüdsest uued kohvimasinad, mis pakuvad senisest laiemat joogivalikut. Kohvimasinate väljavahetamisel on võetud arvesse piimaga jookide kasvavat populaarsust Eesti tarbijate seas.

R-Kioski tegevjuhi sõnul on ettevõtte eesmärgiks saada kõige populaarsemaks kaasamüüdava toidu ning joogi pakkujaks Eesti turul.

“Investeerimine Šveitsi kohvimasinatesse on üks samm sellel teel, et R-Kioskist saaks Eesti kõige populaarsem kaasamüüdava toidu ning joogi pakkuja” sõnas R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves. “Klientide tagasiside põhjal võime öelda, et piimavahu kvaliteet on üks olulisemaid tegureid kohvijookide valimisel. Seetõttu võtsime kasutusele masinad, mis valmistavad eriti pehmet ja siidist piimavahtu.”

Uute seadmete vahetamine toimus viiekümnes R-Kioskis novembrikuu jooksul ning koos uute masinatega laienes ka R-Kioski joogisortiment. Näiteks lisandus valikusse külm kohvijook frappuccino ja India päritolu magus vürtside ja piimaga teejook chai latte. Kõikidele kohvijookidele on võimalik juurde lisada eraldi piimavahtu.

R-Kioski statistika kohaselt on piimaga kohvijookide müügimahud aasta-aastalt jõudsalt suurenenud. Tänaseks on ligi 85 protsenti soojade jookide müügist piimaga kohvijoogid. Kõige enam on viimastel aastatel kasvanud latte müük, moodustades kohvijookide läbimüügist veerandi.

R-Kioski kohvitarbimise statistikat:

  • Kõige populaarsem kohvijook on kohv piimaga (34%). Sellele järgneb latte (26%)
  • Kõige enam ostetakse kohvijooke ajavahemikus kell 7-11. Samuti kasvab tarbimine pärast lõunat ajavahemikus 12-13.
  • Kakao tarbimine püsib stabiilsena terve tööpäeva jooksul, 8-17.
  • Kõige populaarsem toode kohvi kõrvale on singi-juustu croissant.
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias