Tesco tooted on eilsest Prismades. Tiia Karu sõnul ei pürgita nendega Eesti toodete kohale ega asemele.Foto: Tiit Blaat
Prisma teatas möödunud nädalal, et võtab oma sortimenti kakssada Briti kaubandushiiu Tesco omabränditoodet.
Peale selle andis jaeketi juhtkond mõista, et järgmise viie aastaga soovitakse jõuda turu- ja hinnaliidri staatusesse. Prisma ostuosakonna kategooriajuhi Tiia Karu selgituste järgi on Tesco toodete puhul tegu nišitoodetega, millega pakutakse tarbijale pisikest lisaväärtust ega trügita kodumaiste hitt-toodete pärusmaale.
Lisan erandi. Vaata AdBlock juhist siit ja AdBlock Plus juhist siit.
Mõistame, et käid meie juures uudiseid lugemas, mitte reklaame vaatamas. Reklaamidest sõltub meie sissetulek ja see võimaldab meil pakkuda sulle soodsalt head ajakirjandust.