Rimi kassapidaja mõnitas klienti, luges raha valesti ja jättis soodustusest ilma

 (241)
Aia tänava Rimi
Foto: Rauno Volmar

Delfi Kasulikuga võttis ühendust Rimi klient, kes käis poest Marine tolmulappe ostmas. Kassapidaja halb tuju ja turtsuv kõnemaneer tegi aga ostukogemuse väga ebameeldivaks.

Rimi klient jagas oma kogemust Mustamäe Magistrali keskuses, kus lisaks valele hinnale riiulil tervitas teda kassas ebaviisakas ja ninakas müüja.

„Ostsin kolm pakki Marine tolmulappe, sest kolm pakki pidanuks olema hinnaga 1,60 nagu poe kampaanias kirjas. Ostsin ka toidukraami. Kui kassasse läksin, ei teinud müüja minust väljagi. Olen harjunud kassas ikka teretama ja pean lugu kassapidajast, kes ka klienti vastu teretab. Aga see selleks! Kassapidaja vihastas selle peale, kui raha letile asetasin. Ta käratas, et panin raha valesse kohta. Ma oleksin tema sõnul pidanud selle asetama paar sentimeetrit teise kohta. Võtsin siis ja vahetasin raha asukohta. Järgmise asjana tahtis ta mulle raha valesti tagasi anda. Kui selle kohta märkuse tegin, vaatas ta mind üleolevalt ja pobises midagi oma ette," kirjeldas klient ülbe poemüüja käitumist.

„Poodi minnes oli mul hea tuju. Olen ikka mõelnud, et kassapidaja töö on raske, aga see ei anna õigust olla ülbe. Eriti siis, kui pole põhjust. Nüüd on selline vastik tunne pärast poes käimist. Kodus vaatasin tšekki - tolmulappidele polnud allahindlust tehtud. See polnudki minu jaoks tegelikult nii oluline, kui see, kuidas minuga käituti. Tundsin end müüjast madalama olevusena, kes julges teda asjatult tülitada. Enam sinna Rimisse küll minna ei soovi," lisas klient, kes ebameeldiva ostukogemuse järel end hingepõhjani solvatuna tundis.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats vabandas siiralt poeketi nimel kliendi ees. „Selline käitumisviis pole meile kindlasti vastuvõetav. Oleme teenindajaga juhtunu osas pikalt vestelnud. Võtame tema käitumise nüüdsest vaatluse alla ning kui me tema suhtumises muudatust ei näe, peame talle leidma kaupluses töö, kus ta klientidega kokku ei puutu," ütles Bats.

Ta lisas, et mis puudutab kliendi soodustusega tolmulappe, siis kampaania nendele lõppes päev varem - 31. oktoobril. Kliendi ebameeldiv kokkupuude müüjaga leidis aset aga 1. novembril. „Kauplus ei olnud veel jõudnud sooduspakkumise hinda riiulis muuta ning seetõttu ka klient kaupa müügisaalis nähtud hinnaga ei saanud," selgitas Bats, kuid palus, et klient pöörduks kauplusesse tagasi. „Annaksime talle enammakstud raha tagasi, sest meil on Rimis põhimõte, et klient saab kauba alati selle hinnaga, mida ta riiulis näeb," lisas Bats.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias