Rimi Telliskivis käeraudu pandud kliendiga juhtumist: oleme omalt poolt õppetunni saanud

 (145)
Iseteeninduskassad
IseteeninduskassadFoto: Madis Veltman

Käeraudadega kliendi posti külge aheldamise juhtum oli Rimi esindaja sõnul kahetsusväärne, kohtuteed üritati vältida, kuid paraku kokkulepet ei saavutatud.

"Oleme seda kahetsusväärset juhtumit juba varem meediale kommenteerinud," kommenteeris Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Eelmisel aastal Telliskivi Rimis toimunud vahejuhtum lõppes sellega, et turvatöötaja aheldas kliendi käeraudade abil metallposti külge, kuna arvas, et too lahkub iseteeninduskassast maksmata. Klient pöördus kohtusse ja nõudis suurt kahjutasu, kuid kohus mõistis talle välja ainult kaotatud raha, mida ta kauba eest maksis. Loe pikemalt Telliskivi Rimis toimunud vahejuhtumist siin.

Batsi sõnul oli neil enne kohtusse minekut pikk dialoog juhtumis osalenud osapooltega. "Paraku selle tulemusena ei saavutatud kokkulepet ning seepärast juhtum kohtusse jõudski," rääkis ta.

"Tegemist oli väga õnnetu vahejuhtumiga, milles mängisid rolli juhused. Iseteeninduskassa tehnika vedas alt ja näitas hetkeks, et kliendi makse ei õnnestunud (kassas süttis punane tuli)," kirjeldas Bats.

Seotud lood:

"Turvamees reageeris vastavalt oma tegevusjuhendile ehk pöördus kliendi poole ja palus selgitust. Klient ei kinnitanud talle, et makse õnnestus. Seepeale ei olud ka turvamehel alust arvata, et tegemist oli tehnikarikkega ning makse sai tehtud," põhjendas Rimi esindaja.

"Arusaadavalt klient erutus ning turvamees reageeris samuti vastavalt olukorrale," rääkis Bats.

"On väga kahetsusväärne, et selline olukord tekkis ning asi on tänaseks kohtusse jõudnud. Meie oleme omalt poolt õppetunni saanud, et edaspidi tuleb ka kliendi enda kahtluse korral makse õnnestumine igal juhul üle kontrollida," lõpetas Bats.

Target
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias