SEB kutsub oma kliente kontorikülastuse asemel pangateenuseid digitaalselt kasutama

 (20)
SEB
SEBFoto: Kretel Kuusk

Seoses koroonaviiruse levikuga ja vajadusega hoida ning kaitsta klientide ja töötajate tervist kutsub SEB oma kliente kasutama kontorikülastuse asemel pangateenuseid digitaalselt, samuti asendama füüsilised kohtumised videonõustamistega. Videonõustamise võimalust saavad kasutada era- kui ka ärikliendid.

„Soovime kaitsta SEB klientide ja töötajate ning neid ümbritsevate inimeste tervist, mistõttu soovitame võimaluse korral pangakontori külastamise asemel teha tehinguid digikanalites. Enamik igapäevapanganduse tehingutest (näiteks maksed, kontojäägi vaatamine, pangakaardi tellimine) on võimalik teha internetipangas ja/või mobiilirakenduses. Arvelduskonto avamiseks ning investeerimis- või eluasemelaenu alaste küsimuste teemal konsulteerimiseks on mugavaim kasutada meie videokõne lahendust,“ ütles SEB eraklientide panganduse divisjoni juht Sille Hallang.

Juba praegu toimub iga neljas nõustamiskohtumine videokõne kaudu. Video teel on võimalik saada nõustamist laenu,- säästu-, pensioni-, investeerimis- ja elukindlustustoodete kohta, avada konto, tellida kaart, sõlmida internetipanga leping, samuti lahendada oma äriga seotud küsimusi. Video teel saab pangaga kiiresti ja mugavalt ühendust võtta nii Eestis kui ka välismaal olles. Loomulikult on klientide jaoks avatud ka teised kaugkanalid, sh jooksvate ja kiirete küsimuste tarvis SEB Kliendikeskus, mis töötab 24/7, telefon 665 5100, e-mail (info@seb.ee), samuti kodulehel olev chatbot.

Lisateave kõikide SEB pangatoodete- ja teenuste kohta on leitav ning videokõnele registreerimine võimalik kodulehelt (www.seb.ee). Juba kokku lepitud nõustamiste muutmiseks soovitame helistada klienditoele telefonil 665 5100.

Koroonaviirus SARS-CoV-2

  • Inimesed, kes kahtlustavad nakatumist koroonaviirusega, peaksid võtma ühendust oma perearstiga, küsima nõu perearsti nõuandeliinilt 1220 (välismaalt +372 634 6630) või koroonaviirusega seotud küsimuste jaoks loodud numbril 1247 või vajadusel kutsuma kiirabi, helistades hädaabinumbril 112.
  • Olulised telefoninumbrid:
    • 1247 – Käitumisjuhised eriolukorras toimetulekuks ja koroonaviirusega seotud küsimustes (24h, tasuta)
    • 1220 – Perearsti nõuandetelefon eesti ja vene keeles, pakub meditsiinialaseid nõuandeid ja konsultatsiooni (24h, tasuta)
    • 53 01 9999 – Välisministeeriumi konsulaarinfo, kui oled välismaal hätta jäänud (24h)
    • 112 – Hädaabinumber kiirabi, pääste ja politsei kutsumiseks (24h, tasuta)
  • COVID-19 sümptomid on sarnased gripi sümptomitele. Viiruse levinumad sümptomid on köha, palavik ja hingamisraskused.
  • Parim kaitse nakkushaiguse leviku vastu on käte pesemine ja inimestega kontaktist hoidumine.
  • Valitsus kehtestas viiruse kiire leviku tõttu 1. maini eriolukorra. Loe lähemalt, mida see kaasa toob!
  • Pärast välismaalt naasmist peavad nii Eesti elanikud kui ka välisriigi kodanikud olema kaks nädalat isolatsioonis. Loe lähemalt Välisministeeriumi kodulehelt!
  • Loe lähemalt koroonaviirusest Terviseameti kodulehelt!
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias