SmartLynx hilinemiste kohta: kõige olulisem on reisijate turvalisus

 (7)
Lennujaam
Reisijad on pidanud SmartLynxi lendu Varnast tagasi Eestisse ootama juba üle 24 tunni.Foto: Ilmar Saabas

Lennufirma SmartLynx vabandab klientide eest põhjustatud ebamugavuste pärast, mis on leidnud Tallinnast väljuvatel ja Tallinnasse suunduvatel lendudel alates 6. juunist. Lennuki tehniline rike tõi endaga kaasa põhjalikke hilinemisi ning muutusi lennuplaanis.

"SmartLynx lennufirma vabandab kõikide klinentide ees ebamugavuste tõttu, mis toimusid 6.-9. juunil. "Lennuki tehnilise rikke tõttu olime sunnitut tegema põhjalikke muudatusi enda lennuplaanis, muutused toimusid Araxose, Burgase, Heraklioni ja Varna lende Tallinna vahel," selgitas SmartLynxi kommunikatsiooni- ja turundusjuht Snezana Tomic.

"Kõikidele reisijatele on tagatud majutus ja toiduvoucherid, kuni uue lennu väljumiseni. Järgime alati kindlat protseduuri reisijate teavitamiseks, partneritele reisibüroodest oleme edastanud info lendude toimumise kohta piisava ajavaruga," kinnitas Tomic.

"Meie jaoks on reisijate turvalisus on meie jaoks kõige olulisem ning keskendume ettevõttes sellele, et vältida selliseid olukordi, nagu praegu tekkis," rääkis ta.

Tomicu sõnul on SmartLynxi lendude ajaline täpsus paranenud 10 protsenti ning tehniliste põhjuste tõttu hilinemised on statistiliselt alla lennunduse keskmise. "Viimane aga paraku ei tähenda, et meie reisijad ei ole lennuhilinemistest üldse häiritud. Ootame siiski kõiki reisijaid tagasi endaga reisima ja rõhume sellele, et meie lennud jõuaks sihtkohta õigeaegselt," lõpetas Tomic.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias