Delfi Kasuliku portaaliga võttis ühendust puhkaja, kes käis perega Türgis, Antalyas reisil. Algsed reisi toimumise kuupäevad pidid olema 22. - 30. juuni. Reisija sõnul pidi tagasilend SmartLynx Airlines lennukiga toimuma 30. juunil kell 10.25 kohaliku aja järgi.
„29. juunil kella 7 paiku saime reisikorraldajalt kõne, et lend lükatakse edasi järgmiseks päevaks, 1. juuliks kella 08.55ks. Meile öeldi, et reisikorraldaja poolt oli meile makstud veel üks päev hotellis," selgitas puhkusereisil käinu. Ta lisas, et reisikorraldaja Novatourisile selles osas neil etteheiteid ei ole.
Lennujaamas jagatud blanketid olid lennufirma kaitseks
1. juunil kell neli varahommikul lennujaama jõudes anti kõikidele reisijatele kokkuleppe blanketid, mis pidid seletuse kohaselt tagama viivituse hüvitamiseks 100-eurose kompensatsiooni. Blanketile tuli kirjutada reisija ja reisi andmed ning kinnitada, et pärast kokkuleppele alla kirjutamist loobutakse kõigist hilisematest kaebustest.
Lennu edasilükkamise põhjust reisija sõnul konkreetselt ei teatatud, kokkuleppe avaldusel oli kirjas ainult, et „erakorralised põhjused".
„Paljud inimesed täitsid andud blanketi segaduses ära, aga minu meelest neid peteti. Tegelikult ei ole see summa, mida nad oleksid pidanud saama," rääkis reisija.
Hiljem Eestis oma õigusi uurides, avastas Delfi poole pöördunud reisija, et sellise lennu edasilükkamise korral on ette nähtud kompensatsioon kõvasti suurem kui pakutud 100 eurot. Kompensatsiooni suurus oleneb sihtkoha kaugusest ja edasilükkamise ajast ning oleks antud juhul tulnud 400-600 euro kanti.
Lennufirma tegeleb probleemidega
Läti lennufirma SmartLynx pressiesindaja Ilva Priedniece sõnul on ettevõtte lendudega viimasel ajal tõepoolest tihti viivitusi ette tulnud ja nad vabandavad enda klientide ees, kes on selle tõttu ebamugavusi tundma pidanud.
„Me ootame hetkel uut lennukit, mille saabumine viibib kahjuks mõnede formaalsuste tõttu. See on endaga kaasa toonud puudujäägi lennupargis, mis omakorda on põhjustanud hilinemisi," selgitas Priedniece. Ta lisas, et ettevõte püüab olukorda võimalikult palju parandada, kuid praegu lennunduses valitseva kõrghooaja tõttu on tekkinud probleemid lennuplaanis.