SmartLynxil taas probleemid! Lennufirmat tabasid raskused ning lennud Bulgaariasse ja tagasi lükati tehnilistel põhjustel edasi

 (7)
Lennujaam
LennujaamFoto: Ilmar Saabas

Täna hommikul selgus, et lend Bulgaariasse on edasi lükatud ning samuti lend tagasi Eestisse.

Varnas koha peal on suur hulk Eesti inimesi, kes said kojulennu edasilükkamisest teada täna öösel kella kolme paiku, kui neile teatati, et neil ei ole mõtet enne kella 12 täna hotellist lahkuda, kuna nende kojulend on edasi lükatud.

Vaadates SmartLynxi lende, mis väljuvad Tallinnast Varna suunas, selgub, et täna varahommikul kell 03.50 väljuma pidanud lend on hetkel planeeritud kellaajale 14.20.

Varnas kojulendu ootavatele eestlastele teatati täna kella 11 ajal, et nende oodatav kojulend toimub homme varahommikul kell 04.30. Hetkel pole inimestel kohapeal teada täpselt hotelli kohta, kus nad võiksid veeta aja kuni lennuni.

Ootamine väljaspool hotelli on kahtlemata raskendatud, kuna Varnas on kohapeal 17 iluvõimlejaga grupp, koos 20 lapsevanemaga. Lisaks on grupis ka väikelapsi, kellele oleks lennujaamas ootamine kahtlemata kurnav.

Lastega peresid on kojujõudmist ootamas veelgi, kuna suvel on tegemist ajaga, kui paljud peredega reisimas käivad.

Seotud lood:

SmartLynx vabandab ja lubab vouchereid ning majutuse pikendamist

SmartLynx Airlines teatas täna, et nende lendudel esinevad täna, 19. juunil hilinemised.

"Ootamatute probleemide tõttu SmartLynxi lennuparki kuuluva lennukiga on lükatud edasi lennud, MYX565 Tallinnast Varnasse ja MYX566 Varnast Tallinnasse," rääkis SmartLynxi brändi- ja kommunikatsioonijuht Snezana Tomic.

Tomicu sõnul tegeleb lennufirma Kaubandusosakond selle nimel, et tagada võimalikult väikesed hilinemised ja liigutada reisijad ühest kohast teise võimalikult kiiresti. "Reisifirmadele edastatakse regulaarselt infot, mida nad saavad reisijatele edastada," kinnitas Tomic.

Lendude hilinemisel tagatakse reisijate majutus ja toit.

"Tallinnast väljuva lennu reisijatele on antud toiduvoucher 10 eurot inimese kohta. Tallinna inimestel on palutud kuni väljumiseni minna tagasi koju ning Tallinnast väljastpoolt pärit inimestele on tagatud majutus koos transfeeri ja kolme toidukorraga," rääkis Tomic.

Varna kojujõudmist ootavatele inimestele on tagatud samuti toit ja majutus. "Kõigile, kes on jõudnud juba lennujaama on tagatud toit ning majutus hotellis. Need, kes jäid enda hotelli ja ei ole veel hotelli jõudnud, on saanud majutuseks pikenduse kuni lennu toimumiseni," selgitas Tomic.

SmartLynx vabandab kõikide reisijate ees ebamugavuste pärast ja loodab mõistvale suhtumisele.

Reisifirmad otsivad alternatiive

Estraveli turundusdirektor Airi Ilisson väljendas SmartLynxi hilinemist kommenteerides kahjutunnet, et reisijad on seoses lennu edasilükkamisega pidanud taluma ebamugavust.

"Kuid SmartLynxi lendudele on tekkinud alternatiiv Finnairi näol. Jaanipäevast kuni juuli lõpuni saab otse Tallinnast näiteks Kreetale (Chania) kord nädalas. Lennatakse Airbus 319 lennukiga. Lend väljub teisipäeviti kell 15.55 ja kestab 3h 50m. Tegemist on "full charteriga", mis tähendab, et üksikpileteid ei saa osta ei lennufirmast otse ega ka piletiportaalidest. Ainus võimalus on osta pakettreis volitatud reisiettevõtja või vastutava reisikorraldaja käest," rääkis Ilison.

Target
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias