Soodukad soodukate otsa: ehituspoodide konkurentsi tippaeg toob tarbijale magusa hinnavõidu

 (10)
Ehituspoes
EhituspoesFoto: Madis Veltman

Ehituspoed püüavad üksteisega sammu pidada ja kampaaniatega üle trumbata.

Delfi Kasulikule kirjutas lugeja, kellel tekkis küsimus: kas talle tundub õigesti, et ehituspoodidel käsil tihedam võistlemisperiood?

"Nädalavahetusel oli nii K-Rautas kui ka Bauhofis kogu tavahinnaga kaup vastavalt 25 ja 30 protsenti soodsam. Eile oli K-Rauta Kolmapäev, sama lugu. Bauhofil vastuseks eile ja üleeile e-poes kogu tavahinnaga kaup -30 protsenti. Möödunud nädalavahetusel oli sarnane kampaania ka Espakis ja Ehituse ABC-s," rääkis tarbija.

Ka täna ehituspoodide veebilehtedelt silmaga üle käies näeb ohtralt erinevaid sooduspakkumisi.

Kas soodushindade sadu on tavapärane või on tänavune kevad konkurentsi poolest ehituspoodidele eriti tihe ja seeläbi tarbija jaoks ka eriti magus?

Bauhofi turundusjuhi Evelin Pae kinnitab, et ehitussektori turg on tõepoolest aktiveerunud. "Bauhofiga oleme aktiivsed ja püüame omalt poolt pakkuda ehk varasemast rohkem just erinevaid kampaaniaformaate, mis sobituks hooaja ja kliendivajadustega," rääkis ta.

K-Rauta turundusjuhi Leila Niidase sõnul ongi aga kevad ehituspoodide jaoks müügi tipphooaeg. "Kevadel alustatakse ja jätkatakse paljude ehitusprojektidega, samuti algab aia- ja terrassihooaeg. Seega on kevadised kampaaniapakkumised tavapärased, kõik tahavad klienti enda juurde meelitada. Kuna konkurents on tihe, võidavad kliendid kampaaniatest palju, sest saavad pakkumisi võrreldes endale sobivaima ja soodsaima lahenduse," rääkis ta.

Seotud lood:

Kuidas sooduskampaaniaid planeeritakse, kas pikalt ette või püütakse konkurentidega päevapealt sammu hoida? Pae kirjeldab kahte sorti kampaaniaid: strateegilisemad kampaaniad planeeritakse pikemalt ette, taktikaliste kampaaniate planeerimine käib aga väga kiiresti.

"Hinnad on klientide jaoks üldiselt oluline otsustusfaktor, küll aga mitte kõige olulisem. Seetõttu keskendume pigem sortimendi arendamisele ja teeninduse parandamisele. Küll aga hoiame pilgu peal, et meie kampaaniapakkumised oleksid turu parimad," kinnitas Pae.

Niidase sõnul on konkurentide pakkumistel silma peal hoidmine ja vastavalt oma tegevuste planeerimine samuti äris pigem loomulik kui ebatavaline.

Saada meile vihje, foto või video!