Statoili kaheksas jaamas hakkavad kabanossijärjekordi leevendama iseteeninduskassad

 (39)
Statoili kaheksas jaamas hakkavad kabanossijärjekordi leevendama iseteeninduskassad
Foto: Circle K Eesti

Statoil alustas sügisel iseteeninduskassade testimisega ning paigaldas need oma suurima kliendiarvuga poodidesse. Nüüdseks on iseteeninduskassad Balti jaama kohvipoes ja Laagri teenindusjaamas.

Testimisperioodi jooksul paigaldatakse iseteeninduskassad veel kuude suurima kliendiarvuga jaama, edastas Circle K Eesti ASi turundusdirektor Diana Veigel.

"Iseteeninduskassade eesmärk on pakkuda klientidele võimalust soetada triipkoodiga tooteid, kohvijooke ja pagaritooteid kiirelt ja mugavalt, ilma et peaks teenindajaga kassa järjekorras seisma," selgitab Veigel.

Iseteeninduskassade paigaldamine on jätk tankimisalal olevatele makseautomaatidele, kus saab tasuda soetatud kütuse eest poodi sisenemata ning lisaks alates tänavu kevadest – osta ka klaasipesuvedelikku ja kaminapuid.

"Need, kes soovivad kiirelt autot tankida, ei pea enam poodi sisenema; need, kes soovivad osta kohvi, saiakesi või triipkoodiga tooteid, ei pea enam teenindaja poole pöörduma – vajalikke asju saab ise ajada, säästes aega ning vähendades järjekordi. Loodame, et testimisperiood läheb edukalt, kliendid võtavad innovatsiooni kiirelt omaks ning saame iseteeninduskassad paigaldada teenindusjaamadesse üle Eesti," lisas Veigel.

Target
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias